اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان رضوی:

خیلی‌ها در فتنه 88 تجدید و مردود شدند

خبرگزاری فارس: مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان رضوی با اشاره به فتنه 88، گفت: در جریان فتنه 88 خیلی از آقایان تجدید و مردود شدند و تا تاریخ است هیچ کس آنها را فراموش نخواهد کرد.

خیلی‌ها در فتنه 88 تجدید و مردود شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام ابراهیم معادی عصر امروز در گردهمایی ائمه جمعه استان خراسان رضوی که با عنوان نقش نماز جمعه در بسترسازی حضور مردم در انتخابات در اردوگاه ثامن‌الحجج مشهد برگزار شد، اظهار داشت: در کشور حدود 30 هزار نفر عضو ستاد نماز جمعه هستند که از این مجموع بیش از دو هزار نفر در خراسان رضوی عضو این ستاد هستند.
وی ادامه داد: در استان خراسان رضوی حدود 110 هزار نمازگذار جمعه وجود دارد که تا سال 1395 این تعداد باید به 150 هزار نفر برسد.
مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان رضوی با بیان این مطلب که در حال حاضر 41 پایگاه نماز جمعه در استان وجود دارد، تصریح کرد: تا سال 1395 مجموع باید مجموع پایگاه‌های نماز جمعه استان از 41 پایگاه به 50 پایگاه نماز جمعه برسد.
وی به ارتباط الکترونیکی بین دفاتر نماز جمعه استان اشاره کرد و ادامه داد: تا پایان سال 1395 باید ارتباط الکتریکی بین دفاتر نماز جمعه شهرستان‌ها توسعه یابد که در این تاکنون دو کارگاه آموزشی برگزار شده است.
مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان رضوی با بیان این مطلب که 47 درصد آمار نماز جمعه استان مربوط به مشهد می‌شود، افزود: در مشهد باید بیش از 50 هزار نفر در نماز جمعه شرکت کنند، اما طبق آمار گرفته شده در تابستان حدود 31هزار نفر در فریضه نماز جمعه حضور داشتند.
حجت‌الاسلام معادی در ادامه به نزدیک‌شدن انتخابات مجلس و وظیفه ائمه جمعه در این باره اشاره کرد و افزود: ائمه جمعه بسترسازی انتخابات را برای حضور حداکثری مردم و همچنین دنبال و تبیین کردن ملاک‌های رهبری را برای مردم بر عهده دارند.
وی اظهار داشت: امامان جمعه نباید به هیچ عنوان در ستاد کاندیدها حضور داشته باشند و همچنین نباید بگذارند که کاندیدها از تریبون نماز جمعه برای تبلیغات خود استفاده کنند.
وی تاکید کرد: ما خط انحراف در دولت و فتنه‌گران را محکوم می‌کنیم و حواسمان به فتنه‌گران است، در فتنه 88 خیلی از آقایان تجدید و مردود شدند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول