اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

شهردار یاسوج از تغییر چهره‌ شهر می‌گوید؛

نگین‌تاجی: پارک ولایت استارت دگرگونی چهره یاسوج است

خبرگزاری فارس: شهردار یاسوج با بیان این‌که برای تغییر چهره شهر یاسوج تلاش می‌کنم، گفت: ساخت و تکمیل پارک ولایت در تپه استانداری از اولویت‌های کاری این مدیریت است.

نگین‌تاجی: پارک ولایت استارت دگرگونی چهره یاسوج است
قباد نگین‌تاجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: شهرداری یک نهاد درآمد هزینه‌ای است که با مشارکت مردم و شهروندان می‌تواند در اهداف و وظایف گسترده خود موفق شود.
شهردار یاسوج افزود: این شهرداری از توان فنی بالایی برخوردار است که تلاش خواهیم کرد با استفاده از این ظرفیت هزینه‌های تمام شده را در پروژه‌ها کاهش داده و سرعت انجام پروژه‌ها را افزایش دهیم.
وی بیان داشت: شهرداری یاسوج ماشین‌آلات، کارشناسان، مجریان و مهندسان خوبی دارد که به کمک آن‌ها می‌توان ارائه خدمات به مردم را افزایش و بهبود دهیم.

*اجازه دوباره‌کاری در پروژه‌های عمرانی را نخواهیم داد
نگین‌تاجی ادامه داد: در انجام پروژه‌های عمرانی حساسیت و نظارت قابل‌توجهی صورت می‌گیرد که خدای ناکرده برای عدم رعایت مسائل فنی، متحمل هزینه‌های دوباره‌کاری و رفع نقص نشویم.
شهردار یاسوج با اشاره به برخی پروژه‌های در دست اجرای شهرداری یاسوج، گفت: برخی پروژه‌ها در مدیریت قبلی تعریف شده و این‌ها در اولویت کاری شهرداری قرار خواهند گرفت.
وی با بیان این‌که برای تغییر چهره شهر تلاش می‌کنم، پارک ولایت را یکی از این پروژه‌ها اعلام کرد و ابراز داشت: این پارک طراحی زیبا و هدفمندی دارد که ساخت و تکمیل آن در اولویت کاری این مدیریت قرار خواهد گرفت.
نگین‌تاجی اضافه کرد: پارک ولایت در مساحت هشت هکتار طراحی‌ شده که همه امکانات روز یک پارک مجهز از جمله، کافی‌شاپ، دکه مطبوعاتی، مسجد، رستوران، اسکان موقت، دریاچه مصنوعی، امکانات ورزش در آن پیش‌بینی شده است.

*پارک ولایت مکانی امن برای رفع خستگی مسافران خواهد بود
این مقام اجرایی در شهر یاسوج عنوان کرد: طراحی پارک ولایت به‌گونه‌ای است که در آن امنیت بسیار بالایی برای مردم و خانواده‌ها وجود دارد و جای مناسبی برای تفریح، نشاط، سرگرمی و اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری خواهد بود.
شهردار یاسوج اذعان داشت: وقتی کسی مسئولیتی را می‌پذیرد حتما" هدفی جز موفقیت و انجام درست رسالت و وظیفه محوله ندارد که در این زمینه من نیز همه تلاش خود را برای انجام این ماموریت مهم در خدمت به شهروندان شریف یاسوج به‌کار می‌گیرم که امیدوارم با بهره‌گیری از فاکتور مهم مشارکت مردمی، همدلی مسئولان، حمایت شورای شهر، همراهی رسانه‌ها بتوانم در آبادانی پایتخت طبیعت ایران و مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد موثر باشم.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول