اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس هیئت والیبال دشتی خبر داد:

انتخاب بازیکنان تیم والیبال دشتی

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت والیبال دشتی گفت: طی دو مرحله تست، تقریباً 95 درصد از بازیکنان تیم انتخاب شد و از روز شانزدهم مهرماه تمرینات را آغاز کردیم.

انتخاب بازیکنان تیم والیبال دشتی
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، اکبر غلامی‌نژاد دوشنبه شب طی نشستی با فرماندار دشتی ضمن بررسی مسائل و مشکلات تیم والیبال شهرستان دشتی نماینده استان بوشهر در زیر گروه لیگ دسته اول کشور اظهار داشت: کادر فنی تیم والیبال شهرستان دشتی نماینده استان بوشهر به منظور حضور پر قدرت در مسابقات قهرمانی زیر گروه کشور طی دو مرحله تست، بازیکنانی را برای حضور در این تیم انتخاب کرده است.
وی افزود: مرحله اول تست انتخاب بازیکنان در روز سوم مهرماه با حضور 30 بازیکن در سالن چند منظوره بهمن از مجموعه ورزشی شهید توسلی خورموج به مدت چهار روز برگزار شد.
غلامی‌نژاد ادامه داد: دومین مرحله تست نیز در روز دهم مهرماه با حضور15 بازیکن به مدت سه روز ادامه یافت که در مجموعه دو مرحله تست تقریباً 95 درصد از بازیکنان تیم انتخاب شد و از روز شانزدهم مهر ماه تمرینات را در سالن چند منظوره بهمن خورموج آغاز نموده‌ایم.
وی عنوان کرد: طی دو هفته تمرینات،سه جلسه بدنسازی در هفته، سه جلسه کار با توپ همچنین شش جلسه هماهنگی برگزار شده است.
رئیس هیئت والیبال شهرستان دشتی یادآور شد: به منظور هر چه بیشتر آماده‌سازی، اردوی تدارکاتی تیم والیبال در استان گلستان و شهر گرگان انجام شد.
وی خاطرنشان کرد: در این اردوی تدارکاتی با تیم‌های راه و ترابری اصفهان، تیم جوهری گنبد، تیم آقلا گلستان و کاله جوان آمل بازی تدارکاتی انجام دادیم.
غلامی‌نژاد، هدف از بازی با این تیم‌ها را شناخت بیشتر بازیکنان به نقاط ضعف و کمبود در پست‌های مختلف، وضعیت جسمانی بازیکنان، امتحان و آزمایش بازیکنان در شرایط مختلف و خارج از خانه و آشنا کردن آن‌ها با محیط‌های مختلف عنوان کرد
وی یادآور شد: 60 درصد از بازیکنان بومی استان بوشهر هستند.
رئیس اداره تربیت‌بدنی و ورزش شهرستان دشتی نیز گفت: با تمام توان از تیم والیبال شهرستان که به عنوان نماینده استان در مسابقات قهرمانی زیر گروه کشور حضور دارد حمایت می‌کنیم.
ابوالفضل گوجی‌پور افزود: از محل اعتبارات تجهیزات و تعمیرات که در سال جاری بالغ بر 250 میلیون ریال به شهرستان دشتی در بخش ورزش اختصاص یافته درصدی را برای رفع مشکلات رفاهی این تیم هزینه می‌کنیم.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول