اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس هیئت ورزش‌های روستایی استان زنجان خبر داد:

میزبانی زنجان برای مسابقات قهرمانی والیبال روستاییان

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری استان زنجان از میزبانی زنجان در دور نهایی چهارمین دوره مسابقات والیبال جوانان روستایی و عشایری کشور خبر داد.

میزبانی زنجان برای مسابقات قهرمانی والیبال روستاییان
داوود ارفعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان، زمان برگزاری مسابقات دور نهایی چهارمین دوره مسابقات والیبال جوانان روستایی و عشایری را 24 تا 28 آبان ماه اعلام کرد و اظهار داشت: این مسابقات با حضور 13 تیم در زنجان برگزار می‌شود.
وی افزود: دور نهایی چهارمین دوره مسابقات والیبال جوانان روستایی و عشایری با حضور استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، مرکزی، ایلام، فارس، اصفهان، کرمان، کرمانشاه، و کهکیلویه و بویر احمد برگزار می‌شود.
رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری استان زنجان تصریح کرد: سه روز نخست مسابقات والیبال به مسابقات مقدماتی اختصاص یافته و مسابقات نیمه نهایی در صبح روز چهارم و نهایی عصر روز 28 آبان ماه برگزار می‌شود.
وی با اشاره به برگزاری مسابقات آمادگی جسمانی روستایی و عشایری انتخابی استان زنجان اضافه کرد: مسابقات آمادگی جسمانی روستایی و عشایری استان با حضور شش تیم از شهرستان‌های تابعه زنجان برگزار شد.ارفعی ادامه داد: مسابقات آمادگی جسمانی روستایی و عشایری استان با رقابت میان تیم‌های خدابنده، ماهنشان، زنجان، ابهر، خرم‌دره، ایجرود در سالن ورزشی 15 خرداد برگزار شد.وی اسامی نفرات رده‌های سنی را در بخش انفرادی نوجوانان به ترتیب مریم مددی از خرم‌دره مقام نخست، لیلا دودانگه از خرم‌دره مقام دوم و مقام سوم مشترک را فاطمه جباری از خرم‌دره و منصوره کشاورز از خدابنده عنوان کرد.رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری استان زنجان خدیجه پاز از ایجرود را نفر نخست رده سنی جوانان و الهه گروسی از خرم‌دره و مریم بیگ محمدی از زنجان را دوم و سکینه اسحاقی از خدابنده را نفر سوم این رده سنی اعلام کرد.
وی با اشاره به اینکه مسابقات بزرگسالان در دو رده سنی برگزار شده است، از قهرمانی رباب پاز از ایجرود خبر داد و گفت: رقیه اسکندری از زنجان و بهجت محمدی از خدابنده در بین متولدین سال‌های 64 تا 67 به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کرده‌اند.
ارفعی شهلا شکری را در بین متولدین سال‌های 60 تا 63 نفر نخست اعلام کرد و افزود: در این رده سنی مهناز خلج مقام دوم را کسب کرده است.
وی برگزاری کلاس‌های داوری بانوان درجه سه را از دیگر برنامه‌های هیئت‌ ورزش‌های روستایی و عشایری استان زنجان اعلام کرد و تصریح کرد: این کلاس داوری در دهه نخست آذر ماه برگزار می‌شود.
رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری استان زنجان در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس درباره سرنوشت زمین مورد نظر هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری برای ساخت ورزشگاهی با نام کشاورز گفت: مراحل تحویل گرفتن این زمین برای ساخت ورزشگاهی که فضای ورزشی استان زنجان را دو برابر می‌کند در حال پیگیری است.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول