اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فردا در اصفهان برگزار می‌شود؛

برگزاری دومین یادواره 820 شهید نیروی انتظامی استان اصفهان

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان اصفهان از برگزاری دومین یادواره 820 شهید نیروی انتظامی استان اصفهان خبر داد.

برگزاری دومین یادواره 820 شهید نیروی انتظامی استان اصفهان
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سردار حسن کرمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه پلیس فرهنگ ایثار و شهادت را از قبل دفاع مقدس اجرا و همواره پیش‌قدم بوده‌اند، اظهار داشت: نیروی انتظامی در همه صحنه‌ها عملیات گسترده‌ای داشته چنان که زمان جنگ در پاسگاه‌های سر مرزها دشمنان با این نیروها درگیر و آنها را به شهادت رساندند.
وی افزود: در دفاع مقدس مرزبانان نیز نقش مهمی در دفاع، ایجاد و تأمین امنیت داشتند چنان که در خود عملیات‌ها هم نقش تعیین کننده داشتند.
فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه پلیس در سه دوره از کشور دفاع کرده است، افزود: قبل از در دوران دفاع مقدس و بعد از دوران دفاع  مقدس و دم مرز در عملیات روح الله و نیز اکنون در مقابله با جنگ نرم همچنان دفاع می‌کنند، چنانکه تعداد قابل توجهی از همکاران جزو شهدایی هستند که در جنگ نرم و امینت و آرامش به شهادت رسیدند.
وی با اشاره به اینکه فردا یادواره 820 شهید نیروی انتظامی در اصفهان برگزار می‌شود، ادامه داد: این یادواره امسال با ویژگی‌های خاصی ایجاد و روحیه امید، مقاومت و امنیت روحی در جامعه اجرا می‌شود.
 
*بهمن ماه تندیس کتاب یادمان شهدای نیروی انتظامی رونمایی می‌شود
کرمی با تاکید به اینکه کتابی در این زمینه در چاپ است، ادامه داد: یادمان شهدای انتظامی در نزدیکی انارک که در سه مرحله در اوایل انقلاب و شهادت 26 نیرو انجام گرفت در حال چاپ است که در دهه فجر رونمایی از این تندیس این کتاب انجام می‌شود.
وی با تاکید به اینکه شهدای نیروی انتظامی از طریق سیمای اصفهان معرفی می‌شوند، بیان داشت: از طریق برنامه‌ای در سیمای اصفهان از خانواده شهدا تجلیل و نیز مصاحبه‌ها انجام به مرور در حال پخش از سیمای اصفهان است.
فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان در تشریح برنامه‌های دومین یادواره شهدای نیروی انتظامی گفت: برنامه‌های متنوع و متفاوتی در نظر گرفته شده که سرود حماسی برای ایجاد روح حماسی شهدا را به جای روح یاس و نا امیدی اجرا می‌شود.
وی با تاکید به اینکه در این جشنواره از افرادی دعوت شده‌اند که زمان جنگ را تجربه نکرده‌اند و جزو فرزندان کارکنان و همکاران هستند، اضافه کرد: 40 درصد از مدعوین این یادواره از نسل جدید و کسانی هستند که کمتر از حماسه‌های نیروی انتظامی خبر داشتند.
کرمی افزود: نقاله خوانی و پخش اشعار حماسی از جمله برنامه‌های جذاب به همراه حرکات نمایشی است که امسال به جای سخنرانی‌ها در نظر گرفته شده است.
وی تصریح کرد: محوریت برنامه این کنگره بر اساس خروج از حالت سنتی و نیز سبک روش نوین و پردازش حماسه ایثار و شهادت برنامه‌ریزی شده است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول