اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس هیئت جانبازان و معلولان استان اصفهان خبر داد:

حضور 2 نماینده ورزشی اصفهان در آیواز امارات

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت جانبازان و معلولان استان اصفهان گفت: دو نماینده تیرانداز و دوومیدان‌کار جانبازان و معلولان استان اصفهان به اردوی IWAS کشور امارات دعوت شدند.

حضور 2 نماینده ورزشی اصفهان در آیواز امارات
محمد‌ رضا آقا‌بابا‌گلیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: به منظور حضور در رقابت‌های جهانی آیواز کشور امارات، دو نماینده هیئت جانبازان و معلولان استان اصفهان به اردوی تیم های ملی تیراندازی و دو و میدانی دعوت شدند.
وی با بیان اینکه آخرین مرحله اردوی تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولان کشورمان از فردا در تهران آغاز می‌شود، تصریح کرد: منصور مظفری برای حضور در رقابت‌های آیواز امارات به اردوی تیراندازی جانبازان و معلولان جمهوری اسلامی ایران دعوت شده است.
رئیس هیئت جانبازان و معلولان استان اصفهان با اشاره به اینکه علی نادری نیز گزینه ایران برای حضور در رقابت‌های دوومیدانی آیواز کشور امارات است، اظهار داشت: از دوم آذر ماه اردوی تیم ملی دو و میدانی جانبازان و معلولان پذیرای ایشان است.
وی با بیان اینکه رقابت‌های جهانی آیواز از آذر ماه سال جاری در شهر شارجه کشور امارات آغاز می‌شود و در هفدهم آذرماه به پایان می‌رسد، بیان داشت: جمهوری اسلامی ایران در این مسابقات ملی‌ پوشان خود را در چهار رشته ورزشی شنا، وزنه‌برداری، تیراندازی و دوومیدانی راهی رقابت‌ها می‌کند.
آقاباباگلیان با اشاره به حمایت‌ خوب سازمان‌های حمایتی از ورزش جانبازان و معلولان استان اصفهان، تاکید کرد: رشته‌های تیراندازی و دوومیدانی جانبازان و معلولان استان اصفهان به ترتیب با حمایت باشگاه‌های فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان و صنایع گیتی پسند در مسابقات لیگ باشگاهی فعالیت می‌کنند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول