اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب چند رتبه برتر صورت گرفت؛

موفقیت مرکز نور در جشنواره رسانه‌های دیجیتال

خبرگزاری فارس: در آیین اختتامیه پنجمین جشنواره و نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال نرم‌افزارهای لوح فشرده «جامع الاحادیث3» و «جامع فقه اهل بیت(ع)» حائز رتبه نخست این جشنواره بین‌المللی شدند.

موفقیت مرکز نور در جشنواره رسانه‌های دیجیتال
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی، مدیر ارتباطات مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی برگزیده شدن این لوح‌های فشرده را مرهون زحمات محققان و پژوهشگران و همچنین مدیریت شایسته مرکز عنوان کرد.
اکبر پوستچیان افزود: کسب چهار عنوان برتر در پنجمین جشنواره و نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال برگ زرینی بر افتخارات و تلاش‌های بی‌شائبه محققان و پژوهشگران مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی است.
وی بیان کرد: کسب رتبه نخست در بخش نرم‌افزارهای رسانه‌ای (جامع الاحادیث3)، بهترین اثر مبلغ و مروج اسلام و معارف اسلامی (جامع فقه اهل بیت)، کسب رتبه دوم توسط لوح‌های فشرده «تاریخ ایران اسلامی» در راستای اعتلای فرهنگ عمومی و ایران‌شناسی و همچنین «مثنوی و معنوی» به منظور حضور پر تلاش در بخش اثر مبلغ و مروج زبان و ادب فارسی افتخارآفرینی کردند.
مدیر پایگاه نورسافت ادامه داد: این موفقیت مرهون زحمات دلسوزانه تمام همکاران حوزوی و دانشگاهی  مجموعه نور است که توانسته بار دیگر افتخاری علمی را برای شهر مقدس قم رقم بزند.
پوستچیان خاطرنشان کرد: مرکز نور همه ساله با حضور در بیش از 70 نمایشگاه داخلی و خارجی معتبر نقش و تاثیر بسزایی در ترویج فرهنگ غنی اسلامی و شیعی ایفا می‌کند.
وی بازدید سالیانه بیش از 10 هزار شخصیت علمی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی داخلی و خارجی از مجموعه نور را نشان از اهمیت جایگاه علمی، پژوهشی و تحقیقاتی مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی عنوان کرد.
لازم به ذکر است در سال گذشته مرکز نور توانست در چهارمین جشنواره و نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال سه عنوان برتر را به خود اختصاص دهد.
کسب رتبه نخست توسط لوح فشرده دانشنامه علوی در بخش بهترین اثر فرهنگنامه‌ای، دانشنامه‌ای و دایرة‌المعارفی، کسب رتبه دوم توسط لوح فشرده «فیش نگار» به منظور برخورداری از بهترین ابزار تولید محتوا و همچنین پایگاه اینترنتی اندیشوران به منظور حضور پر تلاش در بخش فرهنگ و اندیشه افتخا‌رآفرینی کند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول