اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

با اعتبار 700 میلیون تومانی صورت گرفت؛

بهره‌برداری از واحد آموزشی 10 کلاسه در خرمشهر

خبرگزاری فارس: رئیس اداره نوسازی و تجهیز مدارس در آبادان و خرمشهر گفت: یک واحد آموزشی 10 کلاسه با اعتبار 700 میلیون تومان در خرمشهر به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از واحد آموزشی 10 کلاسه در خرمشهر
فرشاد محمدزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: به مناسبت دهه ولایت و امامت یک واحد آموزشی 10 کلاسه با اعتباری بالغ بر 700 میلیون تومان با همکاری بانک ملی خرمشهر به بهره‌برداری رسید.
وی افزود: شهرستان‌های آبادان و خرمشهر با وجود خارج شدن از رده‌بندی مناطق محروم کشور هنوز با محرومیت‌ها و کاستی‌های زیادی مواجه هستند که باید با برنامه‌ریزی‌های دقیق و دلسوزانه برای رفع آنها بکوشیم.
رئیس اداره نوسازی و تجهیز مدارس آبادان و خرمشهر ادامه داد: در همین راستا اقدام به ساخت یک واحد آموزشی با مساحت جمعاً سه هزار و 270 مترمربع و یک هزار و 735 مترمربع زیربنا در خرمشهر کردیم.
وی با اشاره به اینکه این واحد آموزشی در دو طبقه ساخته شده‌ است، گفت: زیربنای آموزشی این مدرسه یک هزار و260 مترمربع است.
محمدزاده ادامه داد: طول دیوارکشی در این مدرسه 205 متر و به میزان 200 مترمربع در آن محوطه‌سازی شده‌ است.
وی در خصوص امکانات موجود در این واحد آموزشی خاطرنشان کرد: با توجه به لزوم وجود فضاهای ورزشی در مدارس و به‌منظور ترغیب دانش‌آموزان به انجام فعالیت‌های ورزشی در راستای حفظ سلامتی فرزندان جامعه در این واحد آموزشی یک سالن ورزشی به مساحت 235 مترمربع نیز احداث شده ‌است.
رئیس اداره نوسازی و تجهیز مدارس آبادان و خرمشهر اعتبار ساخت این واحد آموزشی را 700 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: این واحد آموزشی که یک دبیرستان 10 کلاسه با مشارکت بانک ملی خرمشهر و اداره نوسازی و تجهیز مدارس آبادان و خرمشهر ساخته شده ‌است.
وی در پایان با بیان اینکه مردم آبادان و خرمشهر در سال‌های پس از جنگ تحمیلی سختی‌های زیادی را متحمل شده‌اند، بیان کرد: با وجود رشادت‌هایی که این مردم در دوران دفاع مقدس از خود نشان دادند هنوز با آنچه که مستحق آن هستند نرسیده و در برخی موارد حتی از کمترین حقوق شهروندی خود نیز محرومند که مسئولان باید برای رفع این محرومیت‌ها کوشیده و آن را در اولویت کاری خود قرار دهند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول