اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در چالدران؛

آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات وجود دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار چالدران گفت: آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در چالدران وجود دارد.

آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات وجود دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از چالدران، احمدرضا قلی‌پور ظهر امروز در جمع مدیران چالدران اظهار داشت: همه اعضای ستاد نظارتی آذربایجان غربی همگام و هماهنگ با ستاد انتخابات کشور بر اساس رسالت دفتر نظارت بر انتخابات به عنوان امانتداران مردم در این برهه گام برمی دارند به طوری که برای تحقق اهداف والای انقلاب و امام راحل تلاش خواهند کرد و به شکل گسترده نقش واقعی خود را در صحنه انتخابات نشان خواهند داد.
وی تصریح کرد: حضور گسترده مردم در صحنه انتخابات همه توطئه های دشمنان را خنثی خواهد کرد و برگ سبز دیگری در کارنامه درخشان ایران ثبت می‌شود به طوری که ایجاد زمینه مناسب و مساعد برای برگزاری انتخابات سالم  موجب فراهم شدن وفاق، همبستگی و اقتدار ملی می‌شود پس در سایه رعایت قوانین و مقررات از حقوق و آرای مردم صیانت و حراست خواهد شد.
این مسئول خاطرنشان کرد: ستاد انتخابات شهرستان چالدران سه کمیته ویژه انتخابات با هدف برگزاری بهتر نهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی تشکیل داده که کمیته‌ها شامل کمیته فن آوری، تبلیغات و اطلاع رسانی، حقوقی و آموزشی است که اعضای این کمیته ها برای برگزاری انتخابات سالم و شکوهمند مشخص شده اند.
قلی‌پور با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم برای تعیین محل‌های اخذ رأی با مسئولان انجام شده همه چیز برای برگزاری یک انتخابات پر شور و سالم در این شهرستان فراهم است، اذعان داشت: امسال برای انجام انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی 67 شعبه صندوق اخذ رأی در چالدران خواهیم داشت به طوری که مردم می توانند با حضور در شعب اخذ رای به فرد مورد نظر خود رای دهند.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول