اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

جانشین ستاد انتخابات کشور:

اختصاص اعتبارات انتخابات براساس فعالیت استان‌ها است

خبرگزاری فارس: جانشین ستاد انتخابات و مدیرکل انتخابات وزارت کشور گفت: اختصاص اعتبارات انتخابات براساس فعالیت استان‌ها است.

اختصاص اعتبارات انتخابات براساس فعالیت استان‌ها است
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حسنعلی نوری ظهر امروز در همایش منطقه‌ای توجیهی مجریان و دست اندرکاران نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی استان‌های گلستان و مازندران در این شهرستان با اشاره به اهمیت غدیر و نقش ولایت در جامعه اسلامی بیان داشت: غدیر یکی از مهم‌ترین مسایل جامعه اسلامی است که مسئله نبوت را با امامت و ولایت فقیه متصل می‌کند.
وی تصریح کرد: سیاست ما در انتخابات برگرفته از آن چیزهایی است که از جنگ تحمیلی آموخته‌ایم.
نوری با اعلام اینکه ما مدیریت را از هیچ دانشگاهی جز دانشگاه جبهه فرانگرفتیم، گفت: امروزه باید تمام آن داشته‌ها را در مسیر انقلاب اسلامی به کار ببندیم.
مدیرکل تقسیمات کشوری وزارت کشور با تاکید اینکه باید تجسم عینی مردم داری در عمل به چشم آید، بیان داشت: امروزه نیازمندیم تا تجربیات اجرایی میدان‌های گذشته را به میادین آینده منتقل کنیم.
این مسئول با اشاره به نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به همراه انتخابات میان‌دوره‌ای چهارمین دوره مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: فرهنگ دفاع مقدس فرهنگ مدیریتی ما است و لایه‌های آموزشی در ستاد انتخابات افزایش یافته، همچنین آیین نامه‌ها بازبینی شده و ضرورت‌های انتخابات تبیین شده است.
نوری انتخابات پیش روی را نیازمند بازنگری و بازبینی دانست و گفت: در سال که با نام جهاد اقتصادی از سوی ولی امر مسلمین نامگذاری شده، باید برکات چند جانبه‌ای در دستور کار قرار گیرد.
وی ادامه داد: در مورد اعتبارات لازم به حوزه‌های انتخابی نیز میانگین تعرفه مصرفی، تعداد شعب و تعداد آرا مدنظر است.
این مسئول با تشریح اینکه نباید خودمان را از کارشناسان با تجربه در عرصه انتخابات دور کنیم، متذکر شد: انتخابات یک کار جمعی است و برای تجربیات مسئولان امر در نظام اسلامی هزینه شده است.
نوری با اشاره به اینکه بودجه انتخابات برای سایر استان‌ها شفاف است، ابراز داشت: چگونگی اختصاص استانی اعتبارات برای همه استان‌ها ارسال می‌شود همچنین همه بحث انتخابات بودجه نیست و با پول حل نمی‌شود، زیرا استفاده از افکار، اندیشه‌های انقلابی و ظرفیت‌‌های مختلف از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
مدیرکل تقسیمات کشوری وزارت کشور در مورد فعالیت سیستم‌های خبری فرمانداری‌ها اذعان داشت: سیستم‌های خبری فرمانداری‌ها فعال شود تا کارشناسان برای رفع آن اقدام کرده تا با آمادگی بیشتر وارد نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شویم.
به گزارش فارس، دامنه‌های رایانه‌ای قبل، حین و بعد انتخابات و همچنین دستورالعمل‌های لازم از سوی جانشین رئیس ستاد انتخابات و مدیرکل انتخابات وزارت کشور برای فرمانداران، بخشداران و عوامل اجرایی نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی استان‌های گلستان و مازندران تشریح شد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول