اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

معاون سازمان حج و زیارت آذربایجان غربی خبر داد:

آغاز بازگشت حجاج آذربایجان غربی از فردا

خبرگزاری فارس: معاون سازمان حج و زیارت آذربایجان غربی گفت: حجاج آذربایجان غربی از فردا 20 آبان به ایران بر می‌گردند.

آغاز بازگشت حجاج آذربایجان غربی از فردا
حبیب احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: اولین گروه از حجاج آذربایجان غربی روز جمعه 20 آبان ‌ماه ساعت 11 صبح وارد فرودگاه بین‌المللی ارومیه می‌شوند.
وی گفت: طبق آخرین گزارش تا این تاریخ از زائران استان یک نفر فوت داشتیم که از شهرستان خوی است بقیه در صحت کامل به کشور باز می‌گردند.
وی تصریح کرد: برای اینکه راه‌بندان و تصادف ایجاد نشود همچنین عبور و مردم نیز راحت‌تر صورت بگیرد خانواده‌ حجاج و شهروندان مسائل مختلفی را باید رعایت کنند به ویژه اینکه افراد کم و با خودروهای کمتری برای استقبال به فرودگاه بروند.
این مسئول بیان کرد: استقبال کردن از حاجیان در عرف ما یک وظیفه و تکلیف محسوب می‌شود و نشان‌دهنده لطف و محبت افراد به حاجیان است به طوری‌که این تکلیف به دلیل ارج گذاشتن به جایگاه معنوی زائران خانه خدا بر دوش مردم قرار گرفته است ولی نباید مردم با حضور حداکثری خود در فرودگاه‌ها برای رفت و آمد افراد و خودروها مشکل ایجاد کنند.
معاون حج و زیارت آذربایجان غربی ادامه داد: از تاریخ 20 آبان تا 22 آبان‌ماه هر روز 2 پرواز به فرودگاه بین‌الملی ارومیه خواهیم داشت و روز 23 آبان پروازی نخواهیم داشت و یک پرواز 24 آبان خواهد بود که آخرین پرواز کاروان زائران سلماس است.
این مسئول با تاکید بر اینکه خدمت کردن به حجاج یک نوع باقیات صالحات محسوب می‌شود، ادامه داد: نهایت تلاش مسئولان این دستگاه بر این امر استوار بود که خدمات کامل و امکانات رفاهی مناسبی در اختیار حجاج قرار بگیرد تا حاجیان سالمند یا بیمار بدون کمترین مشکلی به انجام فرایض دینی خود مبادرت کنند.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول