اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول عملیات حج فرودگاه‌های آذربایجان غربی خبر داد:

20 آبان زمان بازگشت حجاج آذربایجان غربی به ایران

خبرگزاری فارس: مسئول عملیات حج فرودگاه‌های آذربایجان غربی گفت:20 آبان‌ماه حجاج آذربایجان غربی به ایران بازمی‌گردند.

20 آبان زمان بازگشت حجاج آذربایجان غربی به ایران
حسن قره‌داغی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: نخستین گروه از حجاج استان آذربایجان غربی روز جمعه 20 آبان‌ماه وارد فرودگاه بین‌ المللی ارومیه می‌شوند.
وی با بیان اینکه این حجاج شامل 2 هزار و 930 نفر هستند، تصریح کرد: این حجاج  20 مهر‌ماه به عربستان سعودی اعزام شدند که با 6 فروند هواپیمای بوئینگ 747و یک فروند ایرباس 300 متعلق به شرکت هواپیمایی ماهان ایر تا 24 آبان‌ماه به میهن باز می‌گردند.
این مسئول افزود: از هم استانی‌ها می‌خواهیم به منظور سهولت در خروج حجاج و رفت و آمد مسافران پروازهای داخلی و عدم ایجاد راه‌بندان در این مسیر تا حد امکان از تردد به فرودگاه خودداری کنند.
قره‌داغی ادامه داد: فرودگاه ارومیه در تلاش برای ایجاد آرامش برای حجاجی است که وارد ارومیه می‌شوند و تمام امکانات لازم در این زمینه برای آنها در نظر گرفته شده است.
وی با اشاره به اقدامات انجام گرفته در این زمینه، گفت: حجاج بیت‌الله‌الحرام در بدو ورود به ارومیه مورد استقبال قرار می‌گیرند و امکانات لازم برای حمل و نقل بار آنها در داخل فرودگاه در نظر گرفته شده است.
این مسئول گفت: برای انتقال تمام زائران امسال سفر معنوی حج تمتع آذربایجان غربی با 12 سوتی پرواز از مبدا فرودگاه بین‌المللی ارومیه به مقصد جده در کشور عربستان صورت گرفت.
قره‌داغی بیان کرد: تمام پروازهای رفت به وسیله شرکت هواپیمایی ماهان انجام شد که در آن پروازها تعداد 2 هزار و 930 نفر زائر در قالب 18 کاروان تا 23 مهرماه از این فرودگاه به عربستان منتقل شدند.
وی تصریح کرد: جوانترین زائر استان با 10 سال سن به نام امین عزیز انباری و مسن‌ترین زائر با یک قرن سن مروت غیلانی نام دارند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول