اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس تربیت‌بدنی آموزش و پرورش همدان:

16 مدرسه ورزش در همدان راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: رئیس تربیت‌بدنی آموزش و پرورش استان همدان گفت: امسال 16 مدرسه ورزش در استان همدان راه‌اندازی شد.

16 مدرسه ورزش در همدان راه‌اندازی شد
مجید حمدیه امروز در گفت‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: مجوز تأسیس مدارس ورزش در دستور آموزش و پرورش استان همدان قرار گرفته و در 16 مدرسه هیئت امنایی در شهرستان‌های ملایر، نهاوند، اسد آباد، بهار و ناحیه 1 و 2 شهر همدان اجرا می‌شود.
وی گفت: این مدارس ورزش برای دوره‌های ابتدایی، راهنمایی و متوسطه تعریف شده و در رشته‌های ژیمناستیک، فوتبال، دوومیدانی، والیبال، فوتسال، هندبال و شنا تدارک دیده شده است.
رئیس تربیت‌بدنی آموزش و پرورش استان همدان بیان داشت: این مدارس فقط در مدارس هیئت امنایی است و دانش‌آموزان را به صورت حرفه‌ای با رشته‌های ورزشی مدرسه‌ای آشنا می‌کند.
حمدیه با بیان اینکه هر مدرسه یک رشته ورزشی را آموزش می‌دهد، تصریح کرد: برای مثال در ناحیه 1 رشته ژیمناستیک و در ناحیه 2 نیز رشته ورزشی فوتبال آموزش داده می‌شود.
وی در بخش دیگری از سخنانش اذعان کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای اجرای ورزش صبحگاهی با نام زنگ باستانی و همچنین ورزش صبحگاهی  در تمام مدارس استان انجام شده که به زودی انجام می‌شود.
رئیس تربیت‌بدنی آموزش و پرورش استان همدان از اجرای مجدد طرح سباح در مدارس همدان خبر داد و افزود: امسال آموزش شنا به دانش‌آموزان کلاس سوم ابتدایی در قالب طرح سباح در مدارس استان همدان اجرایی می‌شود.
وی بیان کرد: با توجه به استقبال خوب خانواده‌ها از اجرای این طرح و عملکرد موفق آموزش و پرورش استان در این راستا، امسال نیز برنامه ریزی برای اجرای این طرح در حال انجام است.
حمدیه در پایان تصریح کرد: این طرح در استخرهای سرپوشیده و با مربیان مجرب در 12 جلسه به دانش‌آموزان به صورت گروهی و با عنوان کرال سینه و غوطه‌وری به کلاس سوم ابتدایی آموزش داده می‌شود.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول