اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرکل بهزیستی کرمان:

میز خدمت در بهزیستی امتیازی برای مراجعان است

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی کرمان گفت: آغاز فعالیت میز خدمت در بهزیستی در کنار خدمات قابل توجه دفتر ارتباطات مردمی امتیاز مثبتی برای مراجعان به بهزیستی است.

میز خدمت در بهزیستی امتیازی برای مراجعان است
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان، رضا عباسی در مراسم آغاز فعالیت میز خدمت در بهزیستی همزمان با عید غدیر اظهار داشت: در زمانی که خدمت رسانی به مردم سنگ محک ولایت‌پذیری است، همسو با سیاست‌های دولت دهم در راستای خدمت بی‌منت به عموم مردم به‌ویژه جامعه هدف بهزیستی میز خدمت راه‌اندازی شد.
وی افزود: ارائه اطلاعات و راهنمایی‌های لازم به مراجعان در ارتباط با امور مربوطه، دریافت مدارک و درخواست‌های مراجعان و انجام امور در صورت امکان و در غیر این صورت اعلام تاریخ مراجعه بعدی یا زمان ارائه خدمت نهایی، دریافت نتایج اقدامات انجام شده از واحدهای ذیربط و اعلام آن، هدایت مراجعان به واحدهای مرتبط در موارد بسیار ضروری پس از انجام هماهنگی با واحد اقدام کننده ذیربط، جلوگیری از سرگردانی در طبقات و واحدها از مهم‌ترین وظایف میز خدمت در بهزیستی است.
عباسی بیان کرد: اختیارات لازم به مسئول میز خدمت داده شده تا با ایجاد فضایی آرام و حفظ امانت‌داری در کار، اطمینان مراجعان را جلب و با انجام به‌موقع امور ضمن توجه لازم به ظرفیت‌های قانونی موجود و رعایت عدالت و انصاف در کوتاه‌ترین زمان ممکن درخواست‌های مراجعان را برآورده کنند.
مدیرکل بهزیستی استان کرمان آغاز فعالیت میز خدمت در بهزیستی را در کنار خدمات قابل توجه دفتر ارتباطات مردمی امتیاز مثبتی برای مراجعان دانست و خاطرنشان کرد: به واسطه فعالیت پررنگ این دو واحد مراجعان و جامعه هدف در کوتاه‌ترین زمان ممکن به منطقی‌ترین و نهایی‌ترین پاسخ دست می‌یابند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول