به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عبدالمجید عبدلیزاده ظهر امروز در نشستی در رابطه با چگونگی پیشبرد امور پس از ادغام دو سازمان صنایع و معادن با بازرگانی، اظهار داشت: راهاندازی میز خدمت در راستای تکریم و سرعت در انجام کارهای ارباب رجوع است.
وی در این راستا افزود: واحد هماهنگ کننده که تحت عنوان میز خدمت در سازمان نامیده میشود در طبقه همکف ساختمان قرار دارد تا دسترسی به آن برای تمامی اربابرجوعان به راحتی انجام شود که این میز خدمت با حضور یکی از معاونان و یا مدیران دستگاه با اختیارات لازم ایجاد شده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان تصریح کرد: میز خدمت برای تسهیل و تسریع کار مراجعه کنندگان به این سازمان است تا در کمترین زمان، مراجعان خدمت مورد نیاز خود را از این طریق دریافت کنند.
عبدلیزاده تاکید کرد: میز خدمت عهدهدار وظایفی از قبیل ارائه اطلاعات و راهنماییهای لازم به مراجعان در ارتباط با امور مربوط، دریافت مدارک و درخواستهای مراجعان، انجام امور و درخواستهای متقاضیان در صورت امکان و در غیر این صورت اعلام تاریخ مراجعه بعدی یا زمان ارائه خدمت نهایی به مراجعان، دریافت نتایج اقدامات انجام شده از واحدهای ذیربط و اعلام آن به مراجعان است.
این مقام مسئول در استان هرمزگان گفت: ارائه چنین خدماتی به مردم در سازمان مسلما نظام اداری را متحول خواهد کرد و سبب ایجاد ارتباط مستقیم و نزدیکتر مدیران با مردم برای رسیدگی بهتر و مطلوبتر کارها و فعالیتها میشود.
انتهای پیام/غ30
اخبار مرتبط
-
راهاندازی میز خدمت در اوقاف ایلام
-
راهاندازی میز خدمت در اداره کل استاندارد لرستان
-
عملکرد میز خدمت ادارات ارزیابی میشود
-
تشکیل میز خدمت در اداره کل منابع طبیعی قزوین
-
میز خدمت هواشناسی چهارمحال و بختیاری راهاندازی شد
-
راهاندازی میز خدمت در سازمان بازرگانی قزوین
-
راهاندازی میز خدمت در راستای تکریم ارباب رجوع
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد
شد
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.