اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف تکریم بیشتر ارباب رجوع محقق شد؛

راه‌اندازی میز خدمت در سازمان تجارت هرمزگان

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان از آغاز فعالیت میز خدمت در این سازمان که به تازگی ادغام شده است، خبر داد.

راه‌اندازی میز خدمت در سازمان تجارت هرمزگان
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عبدالمجید عبدلی‌زاده ظهر امروز در نشستی در رابطه با چگونگی پیشبرد امور پس از ادغام دو سازمان صنایع و معادن با بازرگانی، اظهار داشت: راه‌اندازی میز خدمت در راستای تکریم و سرعت در انجام کارهای ارباب رجوع است.
وی در این راستا افزود: واحد هماهنگ کننده که تحت عنوان میز خدمت در سازمان نامیده می‌شود در طبقه همکف ساختمان قرار دارد تا دسترسی به آن برای تمامی ارباب‌رجوعان به راحتی انجام شود که این میز خدمت با حضور یکی از معاونان و یا مدیران دستگاه با اختیارات لازم ایجاد شده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان تصریح کرد: میز خدمت برای تسهیل و تسریع کار مراجعه کنندگان به این سازمان است تا در کمترین زمان، مراجعان خدمت مورد نیاز خود را از این طریق دریافت کنند.
عبدلی‌زاده تاکید کرد: میز خدمت عهده‌دار وظایفی از قبیل ارائه اطلاعات و راهنمایی‌های لازم به مراجعان در ارتباط با امور مربوط، دریافت مدارک و درخواست‌های مراجعان، انجام امور و درخواست‌های متقاضیان در صورت امکان و در غیر این صورت اعلام تاریخ مراجعه بعدی یا زمان ارائه خدمت نهایی به مراجعان، دریافت نتایج اقدامات انجام شده از واحدهای ذی‌ربط و اعلام آن به مراجعان است.
این مقام مسئول در استان هرمزگان گفت: ارائه چنین خدماتی به مردم در سازمان مسلما نظام اداری را متحول خواهد کرد و سبب ایجاد ارتباط مستقیم و نزدیک‌تر مدیران با مردم برای رسیدگی بهتر و مطلوب‌تر کارها و فعالیت‌ها می‌شود.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول