اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

با حضور معاون استاندار خراسان رضوی؛

میز خدمت بنیاد شهید خراسان رضوی افتتاح شد

خبرگزاری فارس: همزمان با عید سعید غدیر خم میز خدمت اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی با حضور معاون توسعه، مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان رضوی به صورت رسمی افتتاح شد.

میز خدمت بنیاد شهید خراسان رضوی افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، رضا عبدالملکی ظهر امروز در مراسم افتتاحیه میز خدمت این نهاد اظهار داشت: امروز دولت تصمیم گرفته به منظور کرامت نفس انسانی مراجعه کننده و پاسداشت نگاه انسانی به مراجعه‌کننده‌ای که از درب یک سازمان وارد می‌شود تمام واحدهای اداری را زیر یک سقف و پشت یک میز قرار دهد تا جایگاه مناسب برای عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پاسخگویی روان و آسان ایجاد شود.
معاون توسعه، مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان رضوی در ادامه افزود: عزت بخشیدن به مردم، عزت بخشیدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و میز خدمت بدون اخلاص، پاکی نیت و انجام کار ارباب رجوع هیچ ارزشی ندارد.
وی خدمت به جامعه ایثارگری را خدمت به بهترین خلق خدا دانست و تصریح کرد: شهدا، جانبازان و آزادگان بهترین خلق خدا هستند که در برهه‌ای از زمان از همه تعلقات دنیوی در راه اعتلای میهن اسلامی خود گذشته و به توفیق شهادت، جانبازی و آزادگی نائل آمدند. 
معاون توسعه، مدیریت و منابع انسانی استاندار گفت: انقلاب اسلامی ایران به برکت مجاهدت شهدا و ایثارگران به پیروزی رسید و اگر امروز توفیق خدمت در این نهاد نصیب شما شده است به لطف این عزیزان است، پس قدر این فرصت‌ها را بدانید و شکرگزار آن باشید.
عبدالملکی به اعیاد قربان و غدیر خم اشاره و تصریح کرد: فلسفه عید قربان تبعیت کامل از خداوند متعال است و عید سعید غدیر خم تبعیت از جانشین خداست و هر کس حول این دو عید حرکت کند از مسیر حق و راستی جدا نمی‌شود پس باید همگی بر تبعیت از ولایت علی (ع) استوار باقی بمانیم.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی نیز در این مراسم در مورد میز خدمت اظهار داشت: میز خدمت اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در راستای برنامه دولت که به تمام دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد از شهریور ماه امسال آمادگی خود را برای پاسخگویی به جامعه ایثارگری اعلام کرد.
وی اهداف میز خدمت را تسریع در رسیدگی به نحوه خدمت‌رسانی به جامعه ایثارگری مراجعه‌کننده به بنیاد، جلوگیری از اتلاف وقت ارباب رجوع و در اختیار گذاردن تمام زوایای خدمات با مشاوره در بدو ورود مراجعه کننده به بنیاد بر شمرد و بیان داشت: در حال حاضر تلفن‌های 1616 این نهاد مقدس آماده پاسخگویی به جامعه ایثارگری در ساعات اداری است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی خاطرنشان کرد: میز خدمت مرکز اطلاعاتی مناسبی برای تصمیم‌گیری مطلوب بنیاد است.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول