اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

به منظور تسریع در ارائه خدمت به خانواده زندانیان انجام شد؛

افتتاح میز خدمت در اداره کل زندان‌های کردستان

خبرگزاری فارس: میز خدمت در اداره کل زندان‌های کردستان با هدف تسریع در ارائه خدمت به خانواده زندانیان و ارباب رجوع افتتاح شد.

افتتاح میز خدمت در اداره کل زندان‌های کردستان
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مدیرکل زندان‌های کردستان ظهر امروز در آیین راه‌اندازی میز خدمت در این اداره کل، یکی از وظایف مهم و اولویت‌دار پرسنل را خدمت به خانواده زندانیان خواند و اظهار داشت: با افتتاح میز خدمت ارائه خدمات بهتر و سریع‌تر به ارباب رجوع در کمترین زمان ممکن انجام می‌گیرد.
اسدالله گرجی‌زاده افزود: میز خدمت موجب شده تا واحد‌های خدمات‌رسان از جمله ستاد مردمی دیه، واحد مددکاری، مرکز مراقبت بعد از خروج و اداره قضایی در یک مکان واحد مستقر شوند.
وی یادآور شد: پرسنل و کارکنان زندان باید قدر موقعیتی که برایشان فراهم شده را بدانند چرا که خدمت به زندانیان و خانواده آنان پاداشی بس بزرگ در نزد خداوند خواهد داشت.
این مسئول تصریح کرد: خدمت به زندانیان سعادتی است که نصیب ما به عنوان زندانبان شده و باید قدر این فرصت را بدانیم.
مدیرکل زندان‌های کردستان بیان داشت: اداره کل زندان‌های کردستان هر ساله در زمینه طرح تکریم ارباب رجوع و تحول اداری توانسته بین دستگاهای قضایی و انتظامی استان بعنوان رتبه اول معرفی شود که این نشان از دلسوزی، پشتکار و تعهد پرسنل این اداره در ارائه خدمات به ارباب رجوع است.
گرجی‌زاده در پایان اذعان داشت: امید واریم با راه‌اندازی میز خدمت در اداره کل اقدامات خدمت‌رسانی به خانواده مددجویان با سرعت بیشتری صورت پذیرد تا این اداره‌کل گامی دیگر در راستای تکریم ارباب رجوع و توجه به حقوق شهروندی برداشته باشد.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول