اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان خبر داد:

استقرار میز خدمت در 20 دستگاه زنجان

خبرگزاری فارس: معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استاندار استان زنجان از موظف شدن 20 دستگاه زنجان برای استقرار میز خدمت خبر داد.

استقرار میز خدمت در 20 دستگاه زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، عادل علی‌پور ظهر امروز در ششمین جلسه ستاد تحول نظام اداری استان زنجان اظهار داشت: در گام نخست 20 دستگاه موظف به تشکیل میز خدمت در راستای ارائه خدمت به مراجعان شده‌اند.
وی با اشاره به اینکه کل اختیارات میز خدمت از طرف ریاست جمهور به استانداری‌ها واگذار شده است، یادآور شد:‌ در هر دستگاهی مسئول میز خدمت‌ بالاترین مقام آن دستگاه محسوب می‌شود.
معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استانداری استان زنجان با اشاره به ارائه اطلاعات ساختمان‌های مازاد در دستگاه‌های استان زنجان خاطرنشان کرد:‌ در این راستا 28 دستگاه اطلاعات خود را ارائه داده‌اند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: ثبت‌نام نیروی انسانی مازاد در سامانه نظام اداری کشور از برنامه‌های مهم در راستای تحول نظام اداری استان زنجان محسوب می‌شود.
علی‌پور با اشاره به اینکه اگر کارمند یک دستگاهی در سامانه نظام اداری کشور ثبت‌نام نکند حقوقی دریافت نمی‌کند، ادامه داد: این امر نشان‌دهنده کم‌کاری مدیر آن دستگاه است.
وی اضافه کرد:‌ به‌روز رسانی اطلاعات و و ثبت اطلاعات کارمندان در سامانه نظام اداری کشور از دیگر اقدامات استان زنجان در راستای تحول نظام اداری است که به‌صورت آزمایش شش ماه انجام می‌گیرد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول