اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

‌همزمان با عید غدیر خم؛

رضا توکلی ‌با دوستان سینمایی خود پیمان برادری می‌بندد

خبرگزاری فارس: بازیگر سینما و تلوزیون گفت: پیمان برادری میان هنرمندان سینما می‌تواند به وحدت و همدلی آنان برای اعتلای فرهنگی کشورمان کمک شایانی کند.

رضا توکلی ‌با دوستان سینمایی خود پیمان برادری می‌بندد
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، رضا توکلی گفت: پیمان برادری در سال های هشت سال دفاع مقدس در جبهه‌های حق علیه باطل یک عرف کاملا جاری محسوب می‌شد، به‌طوری که همه رزمندگان به این باور قلبی رسیده بودند که به معنای واقعی با یکدیگر برادر هستند و همین مسئله موجبات موفقیت و سربلندی آنان را فراهم می‌آورد.
بازیگر سینما و تلویزیون افزود: ترویج فرهنگ پیمان برادری در میان هنرمندان جامعه می تواند به ارتقای سطح کیفی و کمی سینمای ارزشی کشورمان بیانجامد.
رزمنده دفاع مقدس در ادامه با اشاره به جایگاه بزرگ عید غدیر خم در میان شیعیان عنوان کرد: وظیفه تمام شیعیان جهان اسلام است تا در این روز بزرگ با ترویج فرهنگ عقد اخوت به سربلندی اسلام و میهن اسلامی مان کمک کنند.
 وی در ادامه تاکید کرد: یک جامعه اسلامی باید به سمت و سویی برود که تمام افراد جامعه با نگرش‌های مختلف در برقراری پیمان برادری از یکدیگر سبقت بگیرند که البته این امر با فرهنگسازی مدون، برنامه‌ریزی منظم و هدفمند و در نهایت همکاری تمامی ارگان‌ها و اقشار مختلف میسر می‌شود.
توکلی در پاسخ به این سئوال که جاری شدن خطبه عقد اخوت میان اهالی سینما چه تاثیری در اعتلای فرهنگ ارزشی جامعه خواهد گذاشت، گفت: از آنجا که سینما جزو محبوب‌ترین حوزه‌های فرهنگی است و مخاطبان بسیاری را همراه خود دارد با جاری شدن خطبه عقد برادری میان اهالی سینما حتی به صورت نمادین کمک بسیاری به ترویج این فرهنگ غنی میان جوانان می‌کند تا آنجا که جوانان از گزند تهاجم فرهنگی دشمنان این مرز و بوم در امان باشند.
بازیگر سینما و تلوزیون در پایان تصریح کرد: بنده نیز در همین راستا در روز عید غدیر خم با چندین تن از دوستان هم صنف خود پیمان برادری می‌بندم. 
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول