اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه دامپزشکی کرمان خبر داد:

معدوم‌سازی 3500 کیلوگرم مرغ فاسد در کرمان

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان کرمان گفت: 3 هزار و 500 کیلوگرم مرغ گرم فاسد در شهرستان کرمان ضبط و معدوم‌سازی شد.

معدوم‌سازی 3500 کیلوگرم مرغ فاسد در کرمان
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط ‌عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمان، محمدمهدی یزادن‌پناه از معدوم‌سازی 3 هزار و 500 کیلوگرم مرغ گرم فاسد خبر داد و اظهار داشت: این میزان مرغ در جریان یکی از بازدیدهای بازرسان شبکه دامپزشکی کرمان از مغازه‌های سطح شهر ضبط شده است.
وی افزود: این مقدار مرغ تازه که به صورت غیر قانونی منجمد شده بود به دلیل عدم نگهداری در شرایط مناسب و رعایت نکردن اصول بهداشتی دچار فساد شده بودند که تمام آنها ضبط و با هماهنگی مسئولان قضایی معدوم شد.
یزدان‌پناه بیان کرد: تمام مصرف کنندگان باید فرآورده‌های خام دامی خود را از مراکز معتبر و مورد تأیید دامپزشکی خریداری کرده و به تاریخ تولید و انقضای روی بسته‌بندی آنها دقت کافی را داشته باشند.
مینا قاضی‌زاده مسئول اداره نظارت بر بهداشت عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمان نیز گفت: تمام محصولاتی که بر روی آنها عنوان گرم درج شده است، باید به صورت گرم و در دمای یخچال نگهداری شوند و 72 ساعت حداکثر مدت ماندگاری آنهاست.
وی تصریح کرد: تغییر این محموله مرغ گرم به مرغ منجمد در شرایط غیر قابل قبول نخستین تخلف صورت گرفته است که منجر به فساد آنها شده است.
قاضی‌زاده اظهار داشت: با تیزبینی مأموران شبکه دامپزشکی شهرستان کرمان از عرضه این محموله فاسد به مردم و بروز یک فاجعه بهداشتی در سطح شهر جلوگیری به عمل آمد.
وی خاطرنشان کرد: اداره کل دامپزشکی استان کرمان با شماره تماس 1512 آماده رسیدگی به هر گونه شکایات و گزارش‌های مردمی در این زمینه است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول