اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

این هفته در قم صورت می‌گیرد؛

قضاوت داوران بین‌المللی و المپیکی در کشتی فرنگی

خبرگزاری فارس: پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی جوانان کشور روزهای پایانی این هفته با قضاوت داوران بین‌المللی و المپیکی کشتی کشورمان در قم برگزار می‌شود.

قضاوت داوران بین‌المللی و المپیکی در کشتی فرنگی
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، ورود تیم‌های مدعی به شهر قم روز چهارم آبان ماه است و هیئت کشتی استان قم روزهای پنجم و ششم آبان ماه در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان شهر مقدس قم، میزبان مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جوانان کشور خواهد بود.
اما این مسابقات در رشته فرنگی رده سنی جوانان در حالی این هفته به میزبانی هیئت کشتی استان قم برگزار می‌شود که قرار است دو تیم مجزا از بین برترین فرنگی‌کاران جوان استان قم نیز در اوزان هشت‌گانه به مصاف حریفان بروند.
به احتمال فراوان در این دوره از مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جوانان کشور، تیم‌های فرنگی ۳۱ استان کشور حضور می‌یابند که به اضافه دو تیم از استان قم و جزیره کیش جمعا 33 تیم کشتی فرنگی در هشت وزن در قم پیکار خواهند کرد.
کشتی‌گیران شرکت‌کننده در پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی جوانان کشور و انتخابی تیم ملی در اوزان 50، 55، 60، 66، 74، 84، 96 و 120 کیلوگرم بر روی دو تشک سالن شهید حیدریان قم در حضور کادر فنی تیم ملی جوانان مسابقه می‌دهند.
کمیته فنی این مسابقات متشکل از مربیان تیم‌های ملی نظارت ویژه‌ای بر عملکرد کشتی گیران اوزان هشت‌گانه این رقابت‌ها خواهند داشت تا نفرات اول تا سوم این دوره از رقابت‌ها را برای حضور در اردوی تیم ملی جوانان به منظور اعزام به پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان انتخاب کنند.
نفرات تیم‌های کشتی فرنگی قم در پیکارهای قهرمانی جوانان کشور با توجه به برگزاری رقابت‌های انتخابی استان شناسایی شده‌اند و هم اکنون در اردوی آماده‌سازی که همه روزه در سالن کشتی مرحوم سلطان‌نژاد مجموعه ورزشی تختی برگزار می‌شود، مشغول تمرین کردن هستند.
با توجه به اینکه کشتی قم در رشته فرنگی در سال‌های اخیر موفق‌تر از رشته آزاد بوده و قهرمانان متعددی در این سال‌ها از رده‌های سنی مختلف به کشتی کشورمان معرفی شده اند، پیش‌بینی می‌شود نفرات دو تیم قم در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان کشور عملکرد موفقی داشته باشند.
کشتی‌گیران قمی در رقابت‌های رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در چند سال گذشته پیشرفت‌های چشمگیر در کشتی فرنگی داشته‌اند، اتفاقات خوبی که در کشتی فرنگی قم با توجه به زحمات فراوانی که مربیان این رشته متحمل شده‌اند، رقم خورده است.
رقابت‌های انتخابی کشتی فرنگی رده سنی جوانان در حالی یکی از مهم‌ترین رویدادهای پیش روی کشتی قم است که مسابقات کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان کشور نیز بعد از این پیکارها برگزار ‌شود و تیم قم به همراه سایر استان‌ها در این دوره به میزبانی شهرستان سقز استان کردستان با حریفان رقابت می‌کنند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول