اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیر آموزش و پرورش بستک خبر داد:

رشد کیفی و کمی قبولی‌های کنکور در بستک

خبرگزاری فارس: به گفته مدیر آموزش و پرورش شهرستان بستک، آمار قبول شدگان کنکور در این شهرستان از نظر کیفی و کمی نسبت به سال قبل رشد داشته است.

رشد کیفی و کمی قبولی‌های کنکور در بستک
ناصر توکلی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در بستک با بیان اینکه در کنکور امسال هم از نظر کمی و هم از نظر کیفی در شهرستان رشد بسیار چشمگیری داشته‌ایم گفت: قبولی دانش‌آموزان در سال‌جاری در دانشگاه‌های معتبر و افزایش قبولی در شهرستان بستک بسیار خوب بوده است.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان بستک افزود: در سال گذشته ارزیابی‌هایی که در زمینه قبولی دانش‌آموزان و مقایسه آن در سطح استان بین شهرستان‌ها صورت گرفت در مقاطع متوسطه و در پایه‌های سوم ریاضی با 91 درصد قبولی، سوم تجربی با 74.08 درصد قبولی و سوم انسانی با 84.82 درصد قبولی رتبه نخست استان هرمزگان توسط آموزش و پرورش شهرستان بستک کسب شد.
این مسئول در ادامه ابراز داشت: برنامه‌ریزی‌هایی در سال گذشته در زمینه کمک به دانش‌آموزان ممتاز و معدل 18 به بالا انجام گرفت که این نوع کمک‌ها که شامل مشاوره‌، مادی و معنوی است امسال نیز به قوت خود باقی می‌ماند، چرا که نتایج خوبی در زمینه موفقیت دانش‌آموزان در کنکور سراسری داشته است.
توکلی با مهم برشمردن موضوع تحقیقات و پژوهش ابراز داشت: توجه به این مهم در آموزش و پرورش شهرستان بستک انجام گرفته است و در سال گذشته با برگزاری جشنواره تحقیقات و پژوهش‌های همکاران فرهنگی زمینه فعالیت همکاران فرهنگی را با محوریت تحقیقات و پژوهش فراهم کردیم.
وی از برگزاری جشنواره تحقیقات و پژوهش همکاران فرهنگی در سال‌جاری خبر داد و گفت: این جشنواره با حمایت‌های بیشتر آموزش و پرورش در سال‌جاری برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول