اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرماندار تبریز تاکید کرد:

تحول چشمگیر در چهره شهر با اجرای پروژه‌های شهرداری تبریز

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان تبریز گفت: با اجرا و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی، خدماتی و فرهنگی شهرداری تبریز، شاهد تحولات چشمگیر و عمران و آبادانی در شهر تبریز هستیم.

تحول چشمگیر در چهره شهر با اجرای پروژه‌های شهرداری تبریز
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، محمود چمنی در مراسم بهره‌برداری از فاز دو مرکز خرید جواهر تبریز اظهار داشت: طراحی، اجرا و افتتاح پروژه عمرانی خدماتی در چند سال اخیر  از سوی شهرداری تبریز که زمینه‌ساز تحولات عمرانی در نقاط مختلف شهر شده، اقدامی قابل تقدیر و بی‌نظیر از سوی شهرداری است که باید به‌عنوان الگوی موفق مدیریتی مورد توجه و تقدیر قرار گیرد.
وی در ادامه سخنان خود با اشاره به افزایش بودجه شهرداری تبریز نسبت به سال‌های قبل تاکید کرد: بودجه شهرداری تبریز در سال گذشته بالغ بر 654 میلیارد تومان بوده که این مبلغ امسال به بیش از یک‌هزار و 233 میلیارد تومان رسید که این امر بیانگر توجه شهرداری تبریز و مناطق دهگانه به عمران و توسعه این شهر است.
فرماندار تبریز همچنین تاکید کرد: من به‌عنوان یک شهروند همواره از تلاش‌ها و توجهات شهردار تبریز به اجرای پروژه‌های مهم و زیربنایی قدردانی می‌کنم زیرا با بهره‌برداری از پروژه‌های شهری شاهد پویایی و نشاط در شهر تبریز هستیم.
چمنی، حمایت همه جانبه شهرداری و شورای اسلامی شهر از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در اجرای پروژه‌های شهری را حائز اهمیت دانست و گفت: در سایه حمایت‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر، تبریز همواره در جذب سرمایه‌گذاری در رتبه اول در بین شهرهای کشور قرار داشته است.
وی، با قدردانی از تلاش‌های شورای اسلامی شهر و شهردار تبریز در عمران و آبادانی تبریز طی سال‌های اخیر ابراز امیدواری کرد در سایه این خدمات و اقدامات شهر تبریز به جایگاه در خور شأن خود دست یابد.
فاز دو مرکز خرید جواهر تبریز به‌عنوان یکی از مدرن‌ترین و زیباترین مجتمع‌های رفاهی، خدماتی و تجاری شهر در زیربنایی به وسعت 10 هزار متر مربع  همزمان با عید سعید غدیر توسط شهرداری تبریز به مرحله اجرا و بهره‌برداری رسید و برای احداث آن بالغ بر 100 میلیارد ریال اعتبار از سوی شهرداری تبریز و بخش خصوصی هزینه شده است.
 انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول