اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس اداره تبلیغات بهبهان:

ولایت عامل پیروزی‎های جامعه اسلامی است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی بهبهان گفت: عامل تمامی پیروزی‎های جامعه اسلامی، اصل ولایت و امامت است.

ولایت عامل پیروزی‎های جامعه اسلامی است
به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، حجت‎الاسلام حمید برازش ظهر امروز در جشن ولایت که به مناسبت عید غدیر در این شهرستان برگزار شد، ضمن تبریک این عید به تمام مسلمانان اظهار داشت: از آنجا که ادامه‎دهنده راه پیامبر باید ویژگی‎های وی را داشته باشد، خداوند نیز حضرت علی(ع) را به عنوان جانشین حضرت محمد(ص) برگزید.
وی تصریح کرد: این موضوع اهمیت فراوانی داشت به گونه‎ای که خداوند آن را تکمیل کننده دین و رسالت پیامبر اسلام قرار داد.
برازش با بیان اینکه اصل امامت و ولایت دین مبین اسلام دارای جایگاه ویژه و اهمیت خاصی است، خاطرنشان کرد: تمامی تلاش و همت جامعه اسلامی باید احیای غدیر و فرهنگ آن باشد و باید بدانیم که ولایت و امامت تضمین‎کننده سعادت دنیا و آخرت انسان به شمار می رود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بهبهان در ادامه بیان کرد: تمام پیروزی‎های جامعه اسلامی ما نیز به خاطر اصل ولایت و امامت بوده و بدون راهنما نماندن مردم باعث شکست‎های بسیار دشمنان شده است.
وی تصریح کرد: امروز نیز ولایت بر عهده ولی‎فقیه بوده و موفقیت‎های ما در سایه تلاش‎ها، از‎ خود‎گذشتگی‎ها و رهبری‎های مقام معظم رهبری است.
برازش در خصوص اعمال مستحبی این روز نیز گفت: روزه، غسل، احسان و اطعام و نیکی‎کردن به مومنان، صله‎رحم و دید و بازدید، رسیدگی به امور خانواده و هدیه دادن، زیارت امیرالمومنین و عقد اخوت از جمله اعمال مستحبی است که برای این روز ذکر شده است.
وی در ادامه در خصوص عقد اخوت ابراز داشت: مضمون این عقد رعایت برخی امور معنوی نسبت به یکدیگر در دنیا و پس از مرگ است برای مثال برادران متعهد می شوند که در دنیا همدیگر را از دعا فراموش نکرده و در آخرت نیز اگر از اهل نجات و شفاعت بودند، همدیگر را شفاعت کنند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بهبهان در پایان خاطرنشان کرد: عید غدیر یکی از بزرگ‎ترین اعیاد جهان اسلام و به ویژه تشیع بوده و همه باید با پاسداشت حقیقی چنین مناسباتی به دنیا نشان دهیم که جهان اسلام از سرمایه معنوی بزرگی هم‎چون ولایت برخوردار است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول