اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

با حضور پرشکوه مردم ولایت‌مدار بهبهان؛

جشن بزرگ ولایت در بهبهان برگزار شد

خبرگزاری فارس: جشن بزرگ ولایت با حضور صدها تن از مردم ولایتمدار بهبهان ظهر امروز برگزار شد.

جشن بزرگ ولایت در بهبهان برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، جشن بزرگ ولایت که از هفته‎ها قبل توسط ستاد بزرگداشت عید غدیر در بهبهان برنامه‎ریزی شده بود ظهر امروز و با حضور جمع کثیری از مردم در جلوی درب حسینیه ابوالفضل‎(ع) واقع در خیابان امام حسین(ع) این شهرستان برگزار شد.
در این جشن بزرگ که با استقبال بسیار خوبی نیز مواجه شده بود برنامه‎های متنوعی اجرا و شور و شعف فراوانی در مردم و حاضرین ایجاد شد.
هیئت‎های مذهبی نیز به صورت دسته‎های شادی از محل‎های خود به سمت محل برگزاری جشن حرکت کردند که با خواندن مولودی در مسیر خود صحنه‎های زیبایی را در سطح شهر به وجود آوردند.
مولودی‎خوانی، خواندن شعر، قرعه‎کشی مسابقه طراحی شده در خصوص عید غدیر و اهدای جوایز به برگزیدگان و نورافشانی از جمله برنامه‎هایی بود که در طول چهار ساعت اجرای این جشن برگزار شد.
همچنین دو تبعه مراکشی و کنیایی که به تازگی به دین اسلام گرویده و شیعه شده بودند نیز در این جشن حضور داشته و در سخنانی کوتاه به بیان دلیل خود در انتخاب اسلام و شیعه و احساس خود در این باره پرداختند.
شایان ذکر است علاوه بر این جشن، مراسم شاد و متنوع دیگری نیز در مراکز عالی، مساجد و سایر اماکن مذهبی بهبهان برگزار و این شهرستان با تزئینات خود غرق در شور و سرور بود.
همچینین ایستگاه‎های صلواتی متعددی در سطح شهر نیز مردم را با شیرینی و شربت مهمان خود کرده و کام بهبهان را شیرین می کردند.
روستاها و دیگر بخش های شهرستان بهبهان نیز جشن‎های مختلفی را برای ساکنین خود برپا کرده و آنها را در شادی همه مسلمانان جهان به خاطر این روز مبارک و بزرگ سهیم کردند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول