اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

پل روگذر رسالت در همدان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: همزمان با روز عید غدیرخم و بزرگداشت مقام امامت و ولایت امیرالمؤمنین پل روگذر رسالت با حضور استاندار همدان، نماینده مردم همدان در مجلس، جمعی از مسئولان استانی، اهالی مطبوعات و رسانه‌ها به بهره‌‌برداری رسید.

پل روگذر رسالت در همدان افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان پل روگذر رسالت به همت شهرداری همدان، شرکت نصر اصفهان و شرکت مهندسان مشاور هگزا طی 272 روز کاری با اعتباری بالغ بر 35 میلیارد ریال افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
نماینده ولی‌فقیه در استان همدان ظهر امروز در مراسم افتتاح پل روگذر رسالت با بیان اینکه اتمام این پروژه با سرعت مناسبی انجام شد، اظهار کرد: با توجه به زمانبر شدن برخی از پروژه‌ها نظیر پل فرهنگیان اتمام پل روگذر رسالت شبیه معجزه در همدان است.
آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی ضمن تقدیر و تشکر از مدیران و دست‌اندرکاران این پروژه افزود: افتتاح این پل در روز عید غدیر به فال نیک گرفته می‌شود تا سایر طرح‌های کلان نیز هرچه زودتر اجرا و به بهره‌برداری برسد و زمینه رفاه و آسایش بیشتر مردم فراهم شود. 
استاندار همدان نیز در ادامه با بیان اینکه فعالیت شبانه‌روزی شهرداری کارگاه کار و تلاش در همدان را شکل داده است، گفت: مجموعه شهرداری همدان از بیشترین حمایت‌ها برخوردار است و استانداری نیز با توجه به منابع موجود حمایت خود را از شهرداری دریغ نخواهد کرد.
کرم‌رضا پیریایی خاطرنشان کرد: افتتاح پل رسالت الگویی مناسب از کار را در اختیار همگان قرار داد.
شهردار همدان نیز در ادامه با تأکید بر اینکه این طرح در بهمن ماه سال گذشته به تصویب رسید و در موعد مقرر نیز مورد بهره‌برداری قرار گرفت، تصریح کرد: شهرداری منطقه 2 و معاونت عمرانی شهرداری با محوریت فرمانداری علاوه بر هماهنگی بین سایر دستگاه‌های اجرایی کار نظارت بر پروژه را به دقت انجام می‌داد که در این راستا انجام امور زیربنایی و جابه‌جایی تأسیسات زیرزمینی به موقع صورت گرفت.
سیدمسعود عسگریان تأکید کرد: با همکاری اعضای شورای شهر و هماهنگی امور شهری طی اجرای پروژه با توجه به ترافیک منطقه شاهد عبور و مرور روان خودروهای نقلیه در این مدت بودیم.
وی خاطرنشان کرد: با حمایت‌های مردمی، اصحاب رسانه و همچنین تلاش پرسنل شهرداری به منظور رفاه حال شهروندان شاهد بهره‌برداری از دومین پل غیر‌همسطح در همدان هستیم.
در پایان این مراسم تغییر نام پل فرهنگیان به پل "غدیر‌خم" توسط استاندار و نماینده ولی‌فقیه در همدان به تصویب رسید و از شهردار همدان، معاون عمرانی شهردار، شهردار منطقه 2، مدیر پروژه‌های شرکت نصر در همدان، ناظر معاونت فنی عمرانی در پروژه روگذر رسالت، مسئول فنی شهرداری، ناظر پروژه و اعضای شهرداری منطقه دو تقدیر شد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول