اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

آیت‌الله مصباح یزدی:

حفظ ولایت در گرو رعایت احکام دین است

خبرگزاری فارس: عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: اگر بخواهیم خط ولایت را حفظ کنیم باید احکام شرع مقدس اسلام را دقیق و بدون لطمه رعایت کنیم.

حفظ ولایت در گرو رعایت احکام دین است
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت‌الله مصباح یزدی شامگاه گذشته در مراسم عمامه‌گذاری 49 نفر از دانش‌پژوهان موسسه امام خمینی(ره) اظهار داشت: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی تعداد حافظان قرآن کریم بیش از گذشته است و این افتخار بزرگی برای نظام و رهبری است.
وی با اشاره به عظمت عید غدیر گفت: باید در شناخت اهل بیت(ع) تلاش بیشتری کرده و سعی کنیم در مسیر آنها حرکت کنیم.
عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به جایگاه حضرت زهرا(س) نزد خداوند عالمیان تاکید کرد: خداوند به ما منت گذاشته تا آنها را در میان انسان‌ها قرار داده و باید سپاسگزار باشیم که ما را با این خانواده آشنا کرده است.
وی با اشاره به حدیثی در شان حضرت زهرا(س) ابراز داشت: تبسم حضرت زهرا(س) تمام بهشتیان را مدهوش می‌کرده و خداوند همه برکات را در تبسم و نگاه حضرت زهرا(س) قرار داده است.
آیت‌الله مصباح یزدی تصریح کرد: باید قدر خود را بدانیم و در مسیری که آنها پیمودند حرکت کنیم هرچند که نمی‌توانیم همه فضائل و کارهای آنها را انجام دهیم ولی باید با تبعیت از آنها در این مسیر حرکت کنیم.
وی با بیان اینکه اطاعت از اهل بیت(ع) بر ما واجب است، افزود: باید دل را از طریق نماد نماز متوجه ذات الهی کرده و از این طریق ارتباط دل با خدا را حفظ کنیم.
رئیس موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم خط ولایت را حفظ کنیم باید احکام شرع مقدس اسلام را دقیق و بدون لطمه رعایت کنیم و هرچه غیر از این باشد راه شیطان است.
وی در پایان بر شناخت بهتر و بیشتر شخصیت و راه حضرت علی(ع) تاکید کرد و گفت: باید حضرت علی(ع) را الگوی خود قرار دهیم.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول