اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

عضو خبرگان رهبری:

گرفتاری‌های جهان اسلام به دلیل بریدن از ولایت است

خبرگزاری فارس: عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: بی‌شک گرفتاری‌های امروز جهان اسلام به دلیل بریدن از ولایت و امامت است.

گرفتاری‌های جهان اسلام به دلیل بریدن از ولایت است
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از مرکز خبر حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین علی معلمی ضمن تبریک دهه امامت و ولایت و فرارسیدن عید سعید غدیر خم اظهار کرد: دوری و محرومیت بخش عمده‌ای از مسلمانان از نعمت ولایت و امامت سبب شده که در قلب جهان اسلام، غده سرطانی همچون رژیم غاصب صهیونیستی ظهور و بروز پیدا کند.
وی همچنین با تاکید بر این که ولایت، ضامن تداوم شریعت ناب محمدی (ص) است، خاطرنشان کرد: اگر جهان اسلام در سایه ولایت و امامت زندگی می کرد، قطعا دچار بحران‌ها و گرفتاری‌های پس از ارتحال نبی اکرم(ص) تا به امروز نمی‌شد.
عضو خبرگان رهبری در ادامه بیان کرد: عید سعید غدیرخم تداعی خاطره مبارکی است که به امر الهی راه تداوم اسلام و شریعت مشخص شد و با نزول آیه ابلاغ، پیامبر اکرم(ص) جانشین خویش را به مردم معرفی کردند.
وی اضافه کرد: اهمیت و حساسیت این مسئله به حدی است که خداوند متعال آن را هم طراز اصل نبوت و بعثت عنوان کرده و آن را ضمانت اجرایی تداوم شریعت الهی و دین آسمانی پیامبر خاتم (ص) معرفی کردند.
‌معلمی با اشاره به اینکه فلسفه بعثت همه انبیا، دعوت مردم به سوی خداوند و اقامه قسط و عدل است، گفت: اصل روشن و مترقی امامت و ولایت در همه ادیان آسمانی سابقه دارد و اوصیای انبیا، ادامه دهنده راه الهی پیامبران بوده‌اند، از این رو همه پیغمبران(ص) در زمان حیات خویش جانشین و خلیفه بعد از خود را معرفی می‌کرده‌اند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول