اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

سرپرست حوزه هنری استان اردبیل خبر داد:

کسب 40 رتبه به همت هنرمندان اردبیل

خبرگزاری فارس: سرپرست حوزه هنری استان اردبیل گفت: هنرمندان حوزه هنری استان اردبیل در سال‌ جاری بیش از 40 رتبه و مقام کشوری و بین‌المللی را به دست آورده‌اند.

کسب 40 رتبه به همت هنرمندان اردبیل
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ساسان ناطق ظهر امروز در جشن هنرمندان که به مناسبت عید غدیر‌خم در اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: 19 هنرمند در رشته‌های مختلف از حوزه هنری با حضور در مسابقات ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی این رتبه‌ها را به دست آورده‌اند و سبب عزت و افتخار ما شدند.
وی با اعلام این‌که هنرمندان این استان با اصالت و ویژگی هنری دینی و معرفتی جایگاهی شایسته و مناسب در عرصه‌های ملی و بین‌المللی دارند، تصریح کرد: هنرمندان حوزه هنری در نهایت عشق و محبت به خاندان عصمت و طهارت به ویژه حضرت علی (ع) و امام حسین (ع) آثاری زیبا و ماندگاری خلق کردند که تأثیرگذاری آن را می‌توان در انسجام و تقویت باورهای دینی مشاهده کرد.
ناطق هنر برتر و برگزیده را هنر تعالی‌بخش و یاریگر به پرورش عواطف پاک و تربیت صحیح و شایسته معرفی کرد و افزود: هنرمندان ما امروز نقطه اتکای نشان دادن باور و اعتقاد مردم به ائمه اطهار و مکتب پربار اسلام نبوی و علوی است که توانسته است در ابعاد مختلف و در رشته‌های متنوع جلوه نماید.
این مسئول مهم‌ترین برجستگی هنرمند حوزه هنری اسلامی را داشتن اخلاق و رفتار شایسته همراه با عزت و حرمت معرفی کرد و ادامه داد: هنر ما باید زمینه تربیت درست و باروری اندیشه‌های سالم را فراهم آورد چرا که در هنر اسلامی راه رفتن در مسیر لهو و لعب بیهوده است.
وی با گرامیداشت عید بزرگ غدیر از عید ولایت به عنوان عید عشق و محبت همه ملت ایران به خاندان عصمت و طهارت و طریق صالح ولایت یاد کرد و گفت: ولایتمداری اوج هنر ملت ایران است که در عرصه‌های مختلف با تکیه بر همین اصل توانسته است اقتدار و عظمت خود را چند‌ برابر کند.
به گزارش فارس، سرپرست حوزه هنری استان اردبیل از تلاش و همت هنرمندان حوزه هنری برای خلق آثار ماندگار یاد کرد و افزود: هنری ماندگار است که در آن مضامین انسانی و اسلامی رنگی پربارتر بگیرد.
در این مراسم که جمعی از هنرمندان رشته‌های مختلف حضور داشتند تعدادی از پیشکسوتان و شاعران جوان در مدح حضرت علی (ع) شعر خوانده و به همین مناسبت مولودی‌خوانی شد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول