اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ‌ارشاد‌ سیستان و بلوچستان:

هنرمندان نگاهی ویژه به رویدادها دارند

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: نگاه هنرمندان به وقوع رویدادها و وقایع روز متفاوت با سایر اقشار جامعه است.

هنرمندان نگاهی ویژه به رویدادها دارند
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، عباس دانشی پیش از ظهر امروز در دیدار با کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و ادارات تابعه اظهار کرد: عید قربان رویداد بزرگ و عظیم در جهان اسلام است که اگر کسی در شب قدر آمرزیده نشود، می‌تواند از فرصت دیگری که در روز عرفه است، استفاده کند.
وی با بیان اینکه عید قربان مجموعه‌ای از معارف الهی و میراث گران‌سنگ جهان اسلام است، افزود: عید قربان رویداد بزرگ تاریخی است که انسان‌ها باید از این اتفاق بزرگ و میمون برداشت معنوی داشته باشند و زندگی خود را با آن مقایسه کنند.
مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان بر مطالعه زندگی پیامبران تاکید کرد و گفت: باید بسنجیم چقدر آمادگی داریم تا عزیزانمان را در راستای مبانی دینی فدا کنیم.
دانشی با طرح سؤالی که ما تا چه حد تسلیم حضرت حق هستیم، ادامه داد: با دقت و تحمل در روزهای مذهبی سرشت انسان‌ها ارتقا‌ می‌یابد.
وی افزود: نگاه هنرمند به رویدادها و وقایع روز متفاوت و ویژه است که این ویژگی سبب شده که آنها جایگاه خاص در جامعه داشته باشند. 
دانشی با بیان اینکه انجمن‌های فرهنگی و هنری بازوان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند، عنوان کرد: سیاست‌های کلی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان بر مبنای فعالیت انجمن‌ها اجرایی می‌شود.
مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد سیستان و بلوچستان بیان کرد: در استانی که جمعیت حداکثری آن را جوانان تشکیل می‌دهند و دارای تنوع مذهبی و دینی است، مجموعه هنرمندان موجب همگرایی و همدلی و تلطیف فضای استان می‌شوند.
دانشی با بیان اینکه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان از هر کمکی برای رونق انجمن‌ها دریغ نمی‌کند، گفت: به منظور رونق سالن‌های انجمن در عرصه‌های کلان استان سرمایه‌گذاری شود.
وی افزود: عملی کردن خواسته‌ها و اندیشه‌های هنرمندان از اولویت‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان ‌و بلوچستان است.
مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان ‌و بلوچستان بیان کرد: هنرمندان با دارا بودن احساست لطیف و هنری خود می‌توانند در در شادابی جامعه تاثیر‌گذار باشند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول