اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس اداره منابع طبیعی ابرکوه خواستار شد:

حضور فعال هنرمندان ابرکوهی در جشنواره ملی عکس منابع طبیعی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره منابع طبیعی ابرکوه خواستار شرکت فعال هنرمندان ابرکوهی در جشنواره ملی عکس منابع طبیعی شد.

حضور فعال هنرمندان ابرکوهی در جشنواره ملی عکس منابع طبیعی
محمدمهدی صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ابرکوه اظهار داشت: نخستین جشنواره ملی عکس منابع طبیعی با عنوان «انسان، دوربین، منابع طبیعی» در تهران برگزار می‌شود که شایسته است هنرمندان ابرکوه نیز در این جشنواره حضوری فعال داشته باشند.
وی خاطرنشان کرد: زمان برگزاری این جشنواره که توسط دفتر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان جنگل‌ها مراتع و آبخیزداری کشور برگزار می‌شود، پنجم اسفندماه سال جاری و مکان آن تهران اعلام شده است.
صادقی با بیان اینکه علاقمندان می‌توانند در سه سطح حرفه‌ای، خبری و آماتور در این جشنواره شرکت کنند، بیان کرد: عکس‌های انتخابی هر بخش که دارای استانداردهای کیفی و موضوعی باشند در کتابی به نام «انسان، دوربین، منابع طبیعی» به چاپ خواهد رسید.
وی یادآور شد: محورهای موضوعی این جشنواره شامل جلوه‌های منابع طبیعی، حفظ، احیاء، توسعه و بهره‌برداری اصولی از منابع طبیعی، مقابله با بیابان‌زایی، معرفی گونه‌های گیاهی، محصولات فرعی جنگلی، مرتعی و بیابانی، معرفی فعالیت‌های سازمان‌های مردم نهاد و معرفی عوامل انسانی و طبیعی تخریب منابع طبیعی اعلام شده است.
صادقی خاطرنشان کرد: امیدواریم که هنر مندان عکاس ابرکوه نیز با حضور پررنگ خود در این جشنواره همچون گذشته یاریگر منابع طبیعی باشند.
به گزارش فارس، زمان برگزاری جشنواره ملی عکس منابع طبیعی، پنجم اسفندماه سال جاری اعلام شده است و هنر مندان برای ارسال آثار خود به دبیرخانه جشنواره واقع در سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور حداکثر تا 30 دی‌ماه سال جاری فرصت خواهند داشت.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول