اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

با اجرای نمایش شنل قرمزی؛

هنرمندان خراسان جنوبی در جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک درخشیدند

خبرگزاری فارس: نمایش "ملاقات شنل قرمزی با گرگ بدجنس در ایستگاه اتوبوس" به نویسندگی و کارگردانی حسین ابراهیمی از خراسان جنوبی در هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان برگزیده شد.

هنرمندان خراسان جنوبی در جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک درخشیدند
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، سرپرست معاونت هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی اظهار داشت: جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان از 15 تا 20 آبان‌ماه در همدان برگزار شد.
سید علی زمزم افزود: در این جشنواره از بین 300 متن نمایشی 120 متن انتخاب و از این بین هشت اثر به مرحله اجرا و رقابت در مرحله پایانی راه یافتند.
وی تصریح کرد: پس از پنج روز رقابت هنرمندان نمایش شنل قرمزی توانستند در بخش نویسندگی به مقام سوم، کارگردانی دوم، بازیگری مرد دوم، موسیقی اول، طراحی بروشور دوم را کسب کنند.
سرپرست معاونت هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی مهم‌ترین شاخصه این نمایش را تلفیق تعدادی از افسانه‌ها و قصه‌های قومی عنوان کرد.
زمزم ادامه داد: هنرمندان این گروه نمایشی به عنوان برترین گروه در عفاف و حجاب نیز برگزیده شدند.
وی یادآور شد: حسین ابراهیمی سال 74 با نمایش "بچه‌های پارکینگ کیلومتر پنج"، سال 75 با نمایش "آرزو" و در سال 78 با نمایش "رقص خیال" در جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان حضور داشت.
سرپرست معاونت هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی افزود: یک هفته اجرا در شهر فرانکفورت آلمان هدیه گروه برگزیده بود که نصیب گروه نمایشی شنل قرمزی از استان خراسان جنوبی شد.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول