اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

به همیت هیئت روستایی و عشایری قم:

مسابقات سوارکاری جام غدیر در قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری استان قم از برگزاری رقابت‌های سوارکاری به مناسبت عید غدیرخم خبر داد.

مسابقات سوارکاری جام غدیر در قم برگزار می‌شود
سیدمهدی غیاثی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری در تلاش برای توسعه ورزش در روستاها و بخش‌های قم، اقدام به برگزاری مسابقات ورزشی در مناسبت‌های مختلف سال می‌کند.
وی ادامه داد: برگزاری جشنواره‌های ورزشی، رقابت‌های لیگ و قهرمانی بخش‌ها و توابع و همچنین اعزام‌ها به مسابقات و جشنواره‌های مختلف ورزش روستایی و عشایری از جمله تمهیداتی است که برای توسعه ورزش روستایی و عشایری اندیشیده‌ایم.
رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری قم افزود: برگزاری رقابت‌های سوارکاری به مناسبت گرامی‌داشت عید سعید غدیر‌خم از جمله مهم‌ترین برنامه‌هایی است که این هیئت در راستای توسعه و فرهنگ سازی ورزش سوارکاری انجام می‌دهد.
وی ادامه داد: رقابت‌های سوارکاری جام غدیر با همکاری هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری استان قم، تربیت بدنی و هیئت سوارکاری شهر قنوات و بخشداری مرکزی قم روز جمعه 27 آبان ماه برگزار می‌شود.
غیاثی اضافه کرد: در این مسابقات یک روزه که در پیست سوارکاری شهر قنوات واقع در بخش مرکزی قم به انجام می‌رسد، سوارکارانی از قم و استان‌های همجوار حضور دارند و از ساعت 14 رقابت خود برای کسب مقام‌های برتر را برگزار می‌کنند.
وی عنوان کرد: با توجه به اینکه در شهر قنوات پیست سوارکاری بسیار خوبی وجود دارد که بیشتر مسابقات سوارکاری استانی نیز در این پیست برگزار می‌شود و از کیفیت بسیار بالایی نیز برخوردار است، مسابقات جام غدیر را نیز در این پیست پیش‌بینی کرده‌ایم.
رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری قم با تقدیر از حمایت‌های صورت گرفته در راستای توسعه ورزش در بخش‌ها و روستاهای استان قم تصریح کرد: در این بین پشتیبانی اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم، بخشداری مرکزی و شهرداری قنوات و همچنین تربیت بدنی این شهر بسیار تاثیرگذار بوده است.
وی با دعوت از تمام علاقه‌مندان و ورزش‌دوستان برای حضور در پیست سوارکاری شهر قنوات خاطرنشان کرد: در این مسابقات که سوارکاران زیادی شرکت می‌کنند، اجرای برنامه‌های متنوع دیگری را نیز در حاشیه مسابقات خواهیم داشت.
غیاثی در ادامه با اشاره به وضعیت فعلی ورزش‌ روستایی‌ و عشایری قم، بیان کرد: با تلاش‌هایی که هیئت در تعامل نزدیک با اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم و فدراسیون ورزش‌های روستایی و عشایری انجام داده است، در چند سال اخیر پیشرفت‌های بسیار خوبی در هیئت داشته‌ایم.
وی همچنین به وضعیت سرانه و فضاهای ورزشی روستایی و عشایری اشاره و عنوان کرد: در حال حاضر فضاهای ورزشی رو باز و سرپوشیده در روستاها و بخش‌های تابعه استان قم به تعداد کافی و مورد نیاز در اختیار ورزشکاران روستایی و عشایری شهرها و بخش‌های تابعه استان قم قرار دارد.
رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری قم با بیان اینکه توسعه ورزش‌های بومی و محلی و کیفی‌سازی ورزش‌های روستایی و عشایری یکی از اهداف این هیئت بوده است، اظهار کرد: تشکیل هیئت‌های ورزشی در بخش‌های تابعه با کمک هیئت‌های ورزشی استان قم، بهره‌گیری از حمایت هیئت‌های ورزشی استان با هدف توسعه ورزش در روستاها و بخش‌های قم و مشارکت مسئولان بخش‌ها در ورزش جوانان و نوجوانان نیز از موضوعاتی است که برای تحقق آن تلاش می‌کنیم.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول