اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

گزارش فارس از افتتاحیه جشنواره فیلم کودک ـ 4

میراعلایی: امیدوارم روزی ‌پرچم امام زمان در جهان برافراشته شود‌

خبرگزاری فارس: دبیر بیست‌ و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان گفت: امیدوارم روزی بیاید که پرچم امام زمان (عج) در همه جای جهان برافراشته شود.

میراعلایی: امیدوارم روزی ‌پرچم امام زمان در جهان برافراشته شود‌
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سید احمد میر‌علایی شامگاه گذشته در مراسم افتتاحیه بیست‌ و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان که در سالن گل نرگس اصفهان برگزار شد، اظهار داشت: هر کس در این جشنواره زحمتی کشیده قدر غلامی خود به حضرت علی (ع) را برده و هر کس کم‌کاری کند به خود ظلم کرده و اگر قرار است روزی امام زمان (عج) ظهور کند برای آن روز، امروز باید تلاش کرد.
وی تاکید کرد: با توجه به زحماتی که در اصفهان و تهران برای برگزاری این جشنواره کشیده شد و با عنایت به هم‌زمانی این مراسم با شب عید غدیر و نصب پرچم گنبد حرم حضرت علی(ع) در شب افتتاحیه، من بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان را عشقواره می‌نامم.
دبیر بیست‌ و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با بیان این مطلب افزود: با خودم فکر می‌کردم که اگر خداوند بخواهد روزی، جشنی را برگزار کند چه روز و چه کسی را برای برگزاری این جشن انتخاب می‌کند.
وی ادامه داد: بی شک امیرالمومنین (ع) همان کسی است که اگر خدا بخواهد جشنی برگزار کند، مناسبتی مرتبط با او را انتخاب می‌کند، مردی که در کعبه متولد شد، خداوند برایش خواستگاری کرد و عزیزش داشت و ما در جشنی هستیم که خدا برای او گرفته است.
مدیر عامل بنیاد سینمایی فارابی، اضافه کرد: اگر روزی پرچمی بالاتر از پرچم ایران به اهتزاز درآید، هیچ ایرانی اجازه نمی‌دهد اما وقتی پرچم حرم امام علی(ع) بالاتر از پرچم ایران به اهتزاز در‌می‌آید هر ایرانی خواه ناخواه اشک از چشمانش جاری می‌شود و امیدوارم روزی بیاید که پرچم امام زمان (عج) در همه جای جهان برافراشته شود.
وی با یادی از شهدا و تشکر از بزرگان و هنرمندان شهر اصفهان چون آیت‌الله مظاهری، بیان‌داشت: این جشنواره مزین به نام شهداست و در شهری شهید‌پرور برگزار می‌شود که ما به عنوان نمونه‌ای از شهدا، شهید بهنام محمدی را برای بزرگداشت در جشنواره بیست و پنجم انتخاب کرده‌ایم.
به گزارش فارس، بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های فیلم کودکان و نوجوانان از 23 تا 27 آبان ماه سال جاری در اصفهان برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول