اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

گزارش فارس از افتتاحیه جشنواره فیلم کودک ـ 1

پروانه زرین فیلمنامه‌نویسی به کوره‌های خاموش رسید

خبرگزاری فارس: در جشنواره کودک اصفهان پروانه زرین فیلمنامه‌نویسی کودک به سهیلا جبری برای فیلمنامه کوره‌های خاموش اهدا شد.

پروانه زرین فیلمنامه‌نویسی به کوره‌های خاموش رسید
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، شامگاه گذشته در مراسم افتتاحیه بیست و پنجمین جشنواره کودک و نوجوان اصفهان جوایز بخش فیلمنامه کودک و مسابقه برترین عکس‌ سینمایی اعلام و از برگزیدگان با اهدا لوح تقدیری مزین به آرم جشنواره و نام حضرت علی (ع) و همچنین با جوایز نقدی تقدیر شد.
در بخش فیلمنامه‌نویسی کودک دیپلم افتخار به سید مرتضی سیدی نژاد برای فیلمنامه برفی، مرجان ریاحی برای تابستان خود را چگونه گذراندید، بردیا یادگاری برای عروسک سخن‌گو اهدا شد و پروانه زرین جشنواره نیز به سهیلا جبری برای فیلمنامه کوره‌های خاموش رسید.
داوری این بخش از جشنواره کودک را شهرام اشرف ابیانه، مصطفی جمشیدی، علی روئین تن، حمید رستمی، محمد ابراهیم سلطانی، سهیلا علوی‌زاده و جابر قاسم‌علی برعهده داشتند.
همچنین گزارش فارس حاکی است، در مسابقه عکس فیلم سینمایی محمد گلچین و حمیدرضا کشانی برای فیلم باد ومه، حسام فلوسی برای بهشت اینجاست، نوید سجادی حسینی مصائب چارلی، جواد جلالی برای خواب‌های دنباله‌دار، رضا عباسی برای شیر تو شیر و علی باقری برای فیلم خانه امن است نامزد دریافت جایزه بودند.
داوران در نهایت در این بخش  پروانه زرین جشنواره را به جواد جلالی برای عکاسی از فیلم خواب‌های دنباله‌دار اهدا کردند و از رضا عباسی برای عکاسی در فیلم شیر تو شیر، علی باقری برای این خانه امن است واز محمد گلچین به همراه حمید رضا کشانی برای عکاسی فیلم باد و مه با لوح تقدیر قدردانی کردند.
داوری بخش عکس فیلم‌های سینمایی را مرتضی پور احمدی، علیرضا زرین‌دست وساعد نیک ذات برعهده داشتند.  
به گزارش فارس، در این مراسم همچنین اسامی هیئت انتخاب مسابقه سینمای بین‌المللی به شرح زیر اعلام شد: شفیع آقا محمدیان، امیر اسفندیاری، سعید توکلیان، گیتی خامنه، داریوش دامیار، جمیل رستمی و ناصر وفایی.
در بخش مسابقه آزاد پویانمایی و انیمیشن بیست و پنجمین جشنواره  کودک  و نوجوان نیز حبیب‌الله بهمنی، بهمن حبشی، علی درخشی، ناصر هاشم زاد و مهدی همایون‌فر به داوری میان آثار می‌پردازند.
به گزارش فارس، بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی کودک ونوجوان از 23 تا 27 آبان‌ ماه در شهر تاریخی و هنرپرور اصفهان برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول