اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی

احساس می‌کنم المپیک را دست کم گرفته‌ایم

خدایی: فدراسیون کشتی نباید در چیدمان مربیان در لیگ برتر دخالت می‌کرد

خبرگزاری فارس: دارنده نشان برنز کشتی آزاد جهان گفت: فدراسیون برگزار کننده لیگ است، اما یزدانی‌خرم نباید در چیدمان مربیان دخالت می‌کرد چون این کار هم به لیگ لطمه می‌زند و هم حامیان مالی به علت مربی تحمیلی دلخور می‌شوند.

خدایی: فدراسیون کشتی نباید در چیدمان مربیان در لیگ برتر دخالت می‌کرد
مجید خدایی که در غرفه خبرگزاری فارس در هجدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها حاضر شده بود به سوالات خبرنگار فارس و علاقمندان به کشتی پاسخ گفت.

وی درباره نتایج تیم ملی کشتی آزاد در مسابقات جهانی ترکیه گفت: کشتی بعد از چنیدین سال فراز و فرود امسال نتایج خوبی در جهانی استانبول گرفت، اما مسابقات جهانی دیگر تمام شده است و حالا باید تمام فکر و ذکر ما المپیک باشد، اما احساس می‌کنم المپیک را دست کم گرفته‌ایم.

خدایی با انتقاد از دخالت مسئولان فدراسیون کشتی در چیدمان مربیان در تیم‌های لیگ برتر گفت: فدراسیون برگزار کننده لیگ است، اما یزدانی‌خرم نباید در چیدمان مربیان دخالت می‌کرد چون با این کار هم به لیگ لطمه می‌زند و هم حامیان مالی به علت مربی تحمیلی دلخور می‌شوند چون باید از مربیانی که فدراسیون به آنها می‌گوید استفاده کنند.

دارنده نشان برنز جهان افزود: از طرفی سایر مربیان که سازندگی را در باشگاه‌ها انجام می‌دهند جایی در لیگ ندارند و این فضا برای آنها مهیا نیست و باعث می‌شود از رشد و حرکت باز‌مانند. متاسفانه این ضربه بزرگی به لیگ، اسپانسرها و مربیان تیم ملی و در نهایت کشتی وارد می‌کند.

‌وی تصریح کرد: لیگ محل حضور چند مربی خاص شده است و ممکن است در کار آنها در تیم ملی تاثیر منفی داشته باشد. اگر رقابت نکنند حامیان مالی انگیزه حضور در فصل آینده را از دست می‌دهند و اگر رقابت کنند ممکن است در تیم ملی به مشکل بخورند.

نفر پنجم المپک آتن درباره نتایج کشتی در المپیک گفت: همیشه و هر زمان که در کشتی انسجام داشته‌ایم و در جهت هدفی واحد حرکت کرده‌ایم نتایج خوبی گرفته‌ایم و موفق بوده‌ایم. همواره در المپیک‌ها از عدم انسجام لطمه خورده‌ایم. انسجام در این سال‌ها خوب بوده است، اما خبرهایی شنیده می‌شود که حکایت از عدم انسجام دارد که خطرناک است. باید بیشتر مراقب باشیم چون کارنامه یک فدراسیون در المپیک سنجیده می‌شود و نشان دهنده 4 سال زحماتی است که کشیده‌اند.
انتهای پیام/م
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول