اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

استاندار گیلان:

ستاد حمایت از صادرکنندگان گیلان تشکیل شود

خبرگزاری فارس: استاندار گیلان خواستار تشکیل ستاد حمایت از صادرکنندگان این استان شد.

ستاد حمایت از صادرکنندگان گیلان تشکیل شود
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مهدی سعادتی عصر امروز در جمع صادرکنندگان و تولیدکنندگان استان با اشاره به اهمیت امر صادرات اظهار داشت: صادرات در حفظ تولیدات داخلی تاثیرگذار است.
وی به چشم‌انداز 20 ساله ایران اشاره کرد و افزود: برای رسیدن به این چشم‌انداز باید قدرت نخست اقتصادی منطقه باشیم و موضوع صادرات و رقابت را مدنظر قرار دهیم.
مقام عالی دولت در گیلان با بیان اینکه استانداردهای بین‌المللی باید رعایت شود، اذعان داشت: این امر با آگاهی امکانپذیر است و بررسی مشکلات صادرکنندگان ضرورت دارد.
وی با تاکید بر ضرورت تشکیل کارگروه تخصصی و مستقل راهکارهای بررسی مشکلات صادرکنندگان خاطرنشان کرد: با توانمندی صادرکنندگان می‌توانیم به خودکفایی برسیم.
سعادتی افزود: حمایت ما از صادرکنندگان باید در قالب بسته پیشنهادی شکل بگیرد و اگر قوانین نیاز به اصلاح دارد این کارگروه موضوع را بررسی کند.
وی با بیان اینکه در برنامه‌های سند پنج ساله چهارم در بسیاری از شاخص‌ها توفیقات زیادی پیدا کردیم، ابراز داشت: کشورمان در مسیر رشد و توسعه قرار دارد و این جایگاه ویژه است.
استاندار گیلان یادآور شد: تمام تولیدکنندگان ما باید در مسیری حرکت کنند که توان رقابت با دنیا را داشته باشند و این توانمندی ایجاد شود.
وی در ادامه به فرارسیدن عید غدیر خم اشاره کرد و با تبریک این روز بیان داشت: علی (ع) صاحب غدیر است و موضوع غدیر به حدی مهم بوده که اگر نبود، مسئولیت و کار پیامبر (ص) با این همه زحمات کامل نمی‌شد.
سعادتی، ولایت‌مداری را برای تمام عصرها دانست و تصریح کرد:  موضوع ولایت‌مداری امری مسلم بوده و اسلام کامل‌ترین دین است و غدیر نیز بزرگ‌ترین عید مسلمانان محسوب می‌شود.
وی دلیل هجمه دشمنان به جایگاه امامت و ولایت را بغض و کینه آنها نامید و اذعان داشت: بسیاری از کشورها در مقابل ظلم ایستادگی و مبارزه کردند ولی از آنجا که رهبر ندارند دچار مشکل هستند.
استاندار گیلان مقام و جایگاه ایران در دنیا را رفیع خواند و اظهار داشت: مسئولیت و نوع نگاه و رفتار و برنامه ما بر اساس چشم‌انداز 20 ساله تعریف شده که باید با استفاده از توانمندی‌های خدادادی به این نقطه برسیم.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول