اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

استاندار اردبیل:

ارتقای کیفیت افزایش صادرات را سبب می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: شرط افزایش صادرات و تولید صادرات محور رعایت استانداردهای کیفی است.

ارتقای کیفیت افزایش صادرات را سبب می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حسین صابری پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت روز ملی صادرات در اردبیل اظهار داشت: اگر در توسعه صادرات طالب موفقیت هستیم باید کیفیت کالاها را ارتقا داده و در راستای ارتقای استانداردها تلاش کنیم.
وی حفظ کیفیت و رعایت ضوابط را در استانداردسازی کالاها مهم اعلام کرد و افزود: ‌ارتقای کیفیت در سایه حضور شهروندان نمونه و سبب توسعه صادرات موفق است.
استاندار اردبیل با اعلام اینکه سال جهاد اقتصادی سالی پرکار برای تجار و بازرگانان است، بیان داشت: در تولید و بسته‌بندی رعایت نظم و انضباط حرف اول را می‌زند و اگر چنین کنیم سربازان پویای جهاد اقتصادی خواهیم بود.
صابری با اشاره به رتبه ممتاز صادرات استان در مقایسه با سال قبل خاطرنشان کرد: این یک گام معجزه‌آسا در راستای تحول اقتصادی است که جای تبریک به تمام تلاشگران این حوزه دارد.
این مسئول کاستن از مشکلات و افزایش فضای کار و تولید را خواستار شد و گفت: با این کار نتیجه مطلوب‌تری عاید شده و توفیقات فراوانی را شاهد خواهیم بود.
استاندار اردبیل با اشاره به اینکه حل موانع و مشکلات به راحتی قابل کنار زدن نیستند، تصریح کرد: شرایط حاکم بر اقتصاد جهان و قدرت‌نمایی اقتصاد ایران نشان می‌دهد که ما ظرفیت‌های فراوانی را در راستای تولید و صادرات داریم و می‌توانیم همه افرادی را که در مقابل‌مان قد علم کرده و ادعای تحریم می‌کنند را شکست دهیم.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل،صابری با اشاره به موج بیداری اسلامی در جای جای جهان یادآور شد: در عرصه سازندگی نسل جوان، متخصص و متعهد ما الگوها و نمونه‌هایی هستند که ثابت کردند که می‌توانند در عرصه پیشرفت‌های اقتصادی نیز الگو شوند.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول