اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

آخرین وضعیت جاده‌های شمال در گفت‌و‌گوی مسئولان با فارس؛

‌ریزش پراکنده برف و هوای مه‌آلود در جاده‌های شمال / تمام محورها باز است

‌خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی و رئیس اداره راه چالوس از ‌حضور چند اکیپ در مسیر جاده کندوان در تعطیلات اخیر خبر دادند و گفتند: تمام محورها باز است.

‌ریزش پراکنده برف و هوای مه‌آلود در جاده‌های شمال / تمام محورها باز است
فرمانده انتظامی چالوس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان چالوس افزود: وضعیت ترافیک در جاده کندوان معمولی و در ارتفاعات شاهد مه آلود بودن هوا هستیم.
علی فقیه بیان داشت: توصیه می‌شود رانندگانی که قصد سفر از این مسیر را دارند تجهیزات ایمنی کامل به ویژه زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند.
فرمانده انتظامی چالوس بیان داشت: نیروهای پلیس راه در طول مسیر مستقر بوده و کنترل مکاملی بر وضعیت جاده دارند.
وی همچنین درباره وضعیت درون شهری چالوس نیز گفت: در داخل شهر نیز شاهد ترافیک نیمه سنگین هستیم و ماموران راهنمایی و رانندگی حضور مستمر دارند.
رئیس اداره راه و ترابری شهرستان چالوس نیز از  دو اکیپ هشت نفره در جاده کندوان خبر داد و گفت: نیروهای راهداری در ولی آباد و تونل کندوان با تمام تجهیزات حضور و آماده باش کامل هستند.
محمدرضا کاوه فیروز تصریح کرد: در ارتفاعات شاهد ریزش پراکنده برف هستیم و تاکنون شاهد هیچگونه ریزش و لغزندگی در طول مسیر نبودیم.
وی در پایان گفت: نیروهای راهداری با تمام توان و تجهیزات در مسیر حضور دارند تا در صورت بروز هرگونه اتفاق عملیات جاده ای را انجام و مانع بسته شدن جاده شوند.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول