اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

با حضور در مقر سپاه عاشورا؛

دانشجویان تبریزی در حمایت از فرماندهان سپاه تجمع کردند

خبرگزاری فارس: جمعی از دانشجویان تبریزی در تجمعی خودجوش با حضور در مقر سپاه عاشورا ضمن حمایت از فرماندهان سپاه، اعلام کردند: پیگیری اقدامات سخیفی همچون ترور فرماندهان سپاه پاسداران نشان دهنده آن است که استکبار جهانی، مرگ و نابودی خود را از نزدیک حس می‌کند.

دانشجویان تبریزی در حمایت از فرماندهان سپاه تجمع کردند
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، جمعی از دانشجویان تبریزی از دانشگاه‌های مختلف با گرد آمدن در جلوی مقرر فرماندهی سپاه عاشورای این استان، اعلام کردند پیگیری اقدامات سخیفی همچون ترور فرماندهان سپاه پاسداران نشان دهنده آن است که استکبار جهانی، مرگ و نابودی خود را از نزدیک حس می‌کند.
علی داداش‌زاده معاونت هماهنگ کننده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی نیز با حضور در جمع دانشجویان، ضمن تشکر از آنها در سخنانی گفت: آمریکا به خاطر بیداری اسلامی و جنبش تسخیر وال‌استریت از دست ایران و انقلاب اسلامی به شدت عصبانی است و این تهدیدها از روی عصبانیت بوده و گرنه آنها خودشان هم می‌دانند که هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.
دانشجویان دانشگاه‌های تبریز در پایان تجمع خود در بیانیه‌ای اعلام کردند: اقدامات امروز استکبار جهانی، همچون افزایش تحریم اقتصادی، کودتای نرم و ترور دانشمندان و مسئولان کشور، بیش از هر چیز یادآور موقعیت آنها اندکی پس از پیروزی انقلاب اسلامی و تسخیر لانه توطئه و جاسوسی آمریکاست. پس از پیروزی انقلاب اسلامی و ابلاغ پیام ((می شود، می توانیم)) از طرف ملت ایران برای مستضعفان جهان، شرق و غرب سراسیمه و شتاب زده، در مدت کوتاهی انواع روشها را برای خاموش ساختن ملت ایران به کار گرفتند. از  تهدید و کودتا گرفته تا ترور و اقدام نظامی و تحریم اقتصادی. که همه اینها البته هیچ دستاوردی نداشت به جز انسجام بیشتر ملت ایران و نیز فراهم شدن بستری که پیام ملّت ایران را بهتر و بیشتر به گوش مستضعفان جهان می‌رساند.
در دل تهدید به ترور فرماندهان سپاه، مژده نابودی اسراییل و شکست استکبار  نهفته است
دانشجویان تجمع کننده در بخشی از ادامه بیانیه، تاکید کردند: وقتی که موج دیگری از بیداری با شکست در جنگهای سی و سه روزه و بیست و دو روزه و نیز قیام مسلمانان منطقه و همه گیری جنبش وال استریت در دل غرب، به راه افتاد استکبار جهانی، هر روز بیشتر از گذشته فهمید که تا نابودی کامل فاصله‌ای ندارد. از همین رو مجدداً شاهد هستیم که در زمان اندکی و تنها در طی چند سال انواع و اقسام روشها برای شکست ملت ایران به کار گرفته می شود. همه اینها نشانه آن است که نظام سرمایه داری و استکبار مرگ قطعی خود را در پیش چشم خود می بیند. چرا که آنها با داشتن تجربه اقدامات مشابه در صدر انقلاب اسلامی علی رغم آنکه می دانند این کارها جز به ضرر خودشان نیست بر انجام آنها اصرار دارند. به عبارتی موقعیت امروز استکبار جهانی در برابر ملت ایران، موقعیت دو سر باختی است که بین اقدام علیه ملت ایران و نشستن و نظاره گر بودن تفاوتی نیست و هر دو به شکست خواهد انجامید.
همچنین در این بیانیه، خطاب به سران استکبار جهانی آمده است: شما پیش از این بارها دیده اید که در پی ترورها، نه تنها خللی در حرکت ملت ایران پیش نیامده است بلکه از قطره قطره‌ی خون شهدای ما، هزاران و دهها هزار رویش در نسل جدید برای انقلاب اسلامی پدید آمده است. شما می دانید که ما فرزندان رجایی‌ها، بهشتی‌ها، مطهری‌ها، علی‌محمدی‌ها و شهریاری‌ها هستیم و در مکتب جهادی امام روح الله پرورش یافته‌ایم. بنابراین بدانید که طرف مقابل شما تنها سردار سلیمانی نیست که بخواهید با ترور مشکل خود را حل کنید. در مقابل شما انبوه یک ملت قهرمان و  خصوصاً جوانان مبارزی ایستاده اند که سینه خود را سپر اسلام کرده اند و از شهادت باکی ندارند. به شما هشدار می دهیم که اگر به راه لجوجانه خود ادامه دهید ملت ایران مصمم تر می شود تا زودتر و سریع‌تر چشم‌های جهانیان را نظاره گر نابودی شما سازد.

بترسید از اینکه جنبش تسخیر سازمان ملل و شورای امنیت هم راه بیفتد

دانشجویان تبریزی در قسمت پایانی بیانیه، سازمان ملل و شورای امنیت را مخاطب قرار داده و ضمن اعتراض شدید به سکوت آنها در قبال جنایات آمریکا و اسراییل در قبال مستضعفان و نیز ملت ایران، گفتند: سال‌هاست که دول استکباری با همراهی و سکوت شما، به راه استعماری خود ادامه می‌دهند. سالهاست که شما تنها پلی برای طی مسیر ابرقدرت‌ها و ابزاری برای سرکوب و غارت مستضعفان جهان هستید و سی و سه سال است که مقابل جنایات و توطئه های ابرقدرت‌ها علیه ملتی که آزادگی و آزادگی را برای خود و جهانیان می‌خواهد سکوت کرده‌اید و با اینکه بارها به شما گوشزد شده است هیچ حرکتی برای از بین بردن تبعیض و بی عدالتی حاکم بر ساختار سازمان ملل و شورای امنیت صورت نداده‌اید. به شما هشدار می‌دهیم که بترسید از اینکه پس از سقوط دیکتاتورها و تسخیر وال استریت، جنبش تسخیر سازمان ملل و شورای امنیت به راه بیفتد و شما به عنوان همدستان استکبار جهانی به زیر کشیده شوید.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول