اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

نماینده ولی فقیه در همدان:

شهروند نمونه باید از تربیت علوی برخوردار باشد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در همدان گفت: اگر می‌خواهیم در جامعه شهروند برگزیده باشیم، باید علوی بمانیم، علوی فکر کنیم، تقوای علوی داشته باشیم و از تربیت علوی برخوردار باشیم.

شهروند نمونه باید از تربیت علوی برخوردار باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه محمدی امروز در جشنواره شهروند برگزیده همدان اظهار کرد: عید سعید غدیر خم عید الله‌اکبر و عید امامت و ولایت است و اعمال این روز ثواب تمام عمر را دارد.
وی با اشاره به اهمیت ولایت و رهبری در جامعه اسلامی اضافه کرد: اگر رهبری امت به دست فرزندان علی باشد همه کائنات در امنیت هستند اما اگر رهبری از دست آنها درآید و به دست نا اهلان بیفتد، جامعه نا امن می‌شود.
نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: ما در شاکله مکتب حقه اهل بیت همه مسائل سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و مذهبی را داریم اما اگر این جامعه به دست نا اهلان آن بیفتد، نمی‌توان نسبت به داشتن جامعه‌ای امن و الهی امیدوار بود.
وی بیان داشت: اگر می‌خواهیم در جامعه شهروند برگزیده باشیم، باید علوی بمانیم، علوی فکر کنیم، تقوای علوی داشته باشیم و از تربیت علوی برخوردار باشیم.
معان سیاسی امنیتی استاندار همدان نیز گفت: اگر در یک جامعه افراد خود را وابسته به آموزه‌های دینی بدانند و توجه خود را به حوزه دینی و روحانیت جلب کنند نقش بسزایی در هویت جامعه دینی دارند.
علی‌اکبر فامیل‌کریمی افزود: حوزه اخلاق حوزه گسترده‌ای است که باید چتر آن در همه جا وسعت یابد که این امر نیازمند مشخصه‌های خاصی است.
وی بیان داشت: در مقابل یک ایده بلند وظیفه همه شهروندان باید به سمت و سویی سوق یابد که حفظ ارزش‌ها صورت گیرد.
معان سیاسی امنیتی استاندار همدان اضافه کرد: امروز در ارتباط با مواد مخدر اگر احساس مسئولیت‌ داشته باشیم و خانواده‌ای را از جریان خانمان‌سوز اعتیاد نجات دهند، مدینه فاضله شکل می‌گیرد.
وی با بیان اینکه حوزه ایثارگری باید در شهر تعریف شود، افزود: حقوق شهروندی نیازمند این است که شورای شهر و شهرداری زوایای نگاه شهروندان را ارتقا دهند تا به سطحی برسیم که از این وضعیت تعریف شده گذشته و به ایثارگری برسیم.
در پایان این مراسم از 29 شهروند نمونه شهرستان همدان تجلیل شد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول