اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

سرپرست اداره بقاع و اماکن متبرکه اداره کل اوقاف استان قزوین:

برگزاری جشن ولایت علوی در بقاع متبرکه قزوین

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره بقاع و اماکن متبرکه اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین از برگزاری مراسم جشن ولایت علوی در بقاع و اماکن متبرکه شاخص استان در دهه ولایت خبر داد.

برگزاری جشن ولایت علوی در بقاع متبرکه قزوین
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین، حجت‌الاسلام محمد نوری بیان کرد: به مناسبت دهه ولایت و اعیاد سعید قربان و غدیر مراسم جشن ولایت علوی در بقاع و اماکن متبرکه شاخص استان برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: بقاع و اماکن متبرکه استان با برگزاری مراسم روح پخش و پرفیض دعای عرفه فعالیت خود را در راستای تکریم دهه ولایت با عنوان ولایت علوی اکمال دین نبوی آغاز کردند.
سرپرست اداره بقاع و اماکن متبرکه اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین اضافه کرد: امسال با توجه به رویکرد فرهنگی فعالیت‌های بقاع متبرکه در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تبدیل بقاع به قطب‌های فرهنگی، بقاع و اماکن متبرکه شاخص ما از هفته‌ها و ماه‌ها قبل خود را برای برگزاری هرچه با شکوه‌تر مراسم جشن ولایت علوی ویژه اعیاد سعید قربان و غدیر آماده کرده‌اند.
وی عنوان کرد: همه برنامه‌های که در سطح امامزادگان و بقاع متبرکه استان انجام می‌گیرد برای ما شاخص و نمونه است ولی به عنوان برنامه شاخص می‌توان از مراسم‌های این دهه نام برد که در آستان مقدس امامزاده حسین (ع) همچون برپایی ایستگاه‌های صلواتی، مراسم جشن در شب اعیاد قربان و غدیر خم و میلاد امام هادی (ع)، مراسم غبارروبی و عطرافشانی و غیره برگزار می‌شود.
نوری یادآور شد: ان‌شاءالله در آینده‌ای نه چندان دور با حمایت‌های مردمی و مسئولان استان و انسجام مطلوب‌تر دستگاه‌های مرتبط با امور فرهنگی در تبدیل بقاع و اماکن متبرکه به قطب‌های فرهنگی گام برداریم.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول