اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان ورزقان خبر داد:

دستگیری کلاهبردار بانکی در ورزقان

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان ورزقان گفت: نیروهای پلیس شهرستان موفق به دستگیری کلاهبردار 2 میلیارد ریالی بانکی شدند.

دستگیری کلاهبردار بانکی در ورزقان
کاظم خواجوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ورزقان اظهار داشت: برابر گزارش‌های واصله و شکایت بانک ملت شعبه ورزقان مبنی بر اخذ تسهیلات غیرمجاز از آن شعبه موضوع در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.
وی گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی شهرستان فردی به نام «م-ش» 28 ساله اهل یکی از روستاهای شهرستان ورزقان و ساکن تبریز شناسایی شد که با معرفی 21 نفر تحت عنوان اهالی روستا و با معرفی بنیاد مسکن برای هرکدام مبلغ 100 میلیون ریال وام اخذ و جمعا مبلغ  210 ملیون تومان از بانک دریافت و به حساب خود واریز کرده بود.
خواجوی ادامه داد: عوامل انتظامی شهرستان پس از شناسایی مظنون در یک اقدام پلیسی وی را دستگیر کرد.
وی تصریح کرد: در تحقیقات به عمل آمده، نامبرده معترف شد که با جعل مهر بنیاد مسکن و صدور برگ‌های پیشرفت کار و احداث به صورت مرحله‌ای مبالغ فوق را از بانک دریافت کرده است.
این مقام انتظامی اظهار داشت: روستای فوق خالی از سکنه بوده و هیچ گونه احداثی نیز در آن صورت نگرفته است و نامبرده نیز برابر سوابق کیفری دارای سابقه بوده است. 
 فرمانده انتظامی شهرستان ورزقان گفت : پرونده متشکله به همراه متهم برای سیر مراحل قانونی به دادسرای شهرستان احاله و موضوع در حال پیگیری است.
 شهرستان ورزقان با وسعت دو هزار و 368 کیلومتر مربع از شرق به شهرستان اهر، از غرب به شهرستان مرند، از شمال به شهرستان‌های کلیبر و جلفا و از جنوب به شهرستان‌های هریس، تبریز و شبستر محدود شده‌ است.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول