اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی هرمزگان خبر داد:

شناسایی و دستگیری کلاهبردار و مامور قلابی در بندرعباس

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی هرمزگان از شناسایی و دستگیری یک جاعل و کلاهبردار حرفه‌ای تحت عنوان مأمور نیروی انتظامی در بندرعباس خبر داد.

شناسایی و دستگیری کلاهبردار و مامور قلابی در بندرعباس
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، اصغر قطب‌زاده بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در این ‌ارتبا‌ط‌ گفت: مأموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان در پی مراجعه و شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی ملبس به لباس نیروی انتظامی با درجه سرهنگی به نام «محمدعلی رحمانی» ضمن معرفی خود به عنوان مسئول خرید نیروی انتظامی از آنان کلاهبرداری و متواری شده است موضوع شناسایی و دستگیری فرد کلاهبردار را در دستور ویژه قرار دادند.
وی افزود: مأموران با انجام گشت زنی غیرمحسوس و انجام کار وسیع اطلاعاتی و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی و تجارب ارزنده خود نهایتاً متهم را به نام «محمدعلی» 36 ساله اهل ارومیه ساکن بندرعباس دارای سه فقره سابقه کیفری، خیانت در امانت و کلاهبرداری در سطح شهر بندرعباس شناسایی و در یک اقدام ضربتی و غافلگیرانه به همراه همدست وی به نام «عبدالرحیم» دستگیر کردند.
رئیس پلیس آگاهی هرمزگان خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده در تحقیقات فنی به عمل آمده ضمن اعتراف به جرم ارتکابی گفت که تحت عنوان مأمور خرید نیروی انتظامی با حضور در اغذیه فروشیها و شرکت‌ها مقادیری کالا خریداری و سپس با دادن وعده تسویه حساب آنان، مکان را رها و دیگر به آن واحدها مراجعه نمیکردم.
قطب‌زاده یادآور شد: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی در بازرسی از منزل و مخفیگاه متهم یک دست لباس کامل نیروی انتظامی با آرم و علائم کامل و درجه سرهنگی، یک عدد اسپری اشک آور، یک جلد اسلحه کمری، یک عدد کارت شناسایی اعضای فعال بسیج، یک عدد کپی فیش جعلی، تعداد 16 برگ فاکتور که متهم خود را به عنوان سرهنگ نیروی انتظامی معرفی کرده بود کشف شد.
متهم درخصوص نحوه تهیه لباس نظامی نیز اعتراف کرد که از محل فروش البسه نیروهای مسلح خریداری و بعد نسبت به تهیه و نصب اتیکت اقدام و به منظور جلب اعتماد متصدیان فروش در صنوف و شرکت‌ها با پوشش لباس اقدام به این کار میکردم.
رئیس پلیس آگاهی هرمزگان با اعلام شناسیایی پنچ نفر از شاکیان فرد کلاهبردار میزان ریالی کلاهبرداری توسط متهم را قریب به 10 میلیون تومان عنوان کرد. 
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول