اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دستگیری کلاهبردار عابر بانک‌ها در مراغه

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده انتظامی شهرستان مراغه گفت: کلاهبرداری که از حساب افراد به حساب خود پول انتقال می‌داد، شناسایی و دستگیر شد.

دستگیری کلاهبردار عابر بانک‌ها در مراغه
غلامحسین عزیزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مراغه اظهار داشت: برابر گزارش پلیس آگاهی این شهرستان در پی وصول تعدادی پرونده با موضوع برداشت وجه به صورت غیرمجاز از عابر بانک توسط کلانتری‌های تابعه موضوع در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.
وی گفت: برابر اظهارات شکات مبالغی از موجودی حساب عابر بانک آنها بدون اطلاع برداشت شده که با پیگیری موضوع و تحقیقات مقدماتی و بررسی شماره حساب های شکات مشخص شد مبالغ کسر شده به حسابی در شهرستان ملایر به نام «م-ب» و نیز به حسابی در مراغه به نام «ب-ر» واریز و انتقال شده است. 
عزیزی ادامه داد: با هماهنگی‌های لازم و اقدامات پلیسی و تحقیقاتی متهم به هویت صاحب حساب در  شهرستان مراغه شناسایی و دستگیر شد.
وی افزود: متهم ضمن اعتراف به جرایم ارتکابی در تشریح روش انجام کلاهبرداری عنوان کرد که در مقابل عابر بانک‌ها منتظر می‌ماند و افرادی که آشنایی به نحوه استفاده از عابر بانک نداشتند را شناسایی می‌کرد و قبل از دریافت مبالغی از عابر بانک و تحویل به شکات مبالغی را فورا به حساب خود و همسر خود انتقال می‌داده است. 
عزیزی تصریح کرد: متهم مجموعاً به بیش از 40 مورد مشابه دیگر اعتراف که از این تعداد 25 نفر شناسایی و اعلام شکایت و مابقی در حال شناسایی است.
وی گفت: متهم در مجموع مبلغ 55 میلیون ریال به حساب خود و همسر خود انتقال داده بود که مراتب با تکمیل تحقیقات وتشکیل پرونده به دادسرا اعلام و متهم با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان مراغه شد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول