اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجتماعی پلیس مازندران خبر داد:

دستگیری کلاهبرداران 7 میلیارد ریالی در فریدونکنار

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی پلیس مازندران از دستگیری کلاهبرداران 7 میلیارد ریالی در فریدونکنار خبر داد.

دستگیری کلاهبرداران 7 میلیارد ریالی در فریدونکنار
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس مازندران، حمیدرضا اسلامی اظهار داشت: در پی مراجعه فردی به ماموران انتظامی شهرستان فریدونکنار مبنی بر فروش اموال با چک‌های بلامحل و کلاهبرداری از او توسط دو نفر، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی تصریح کرد: ماموران با دریافت این گزارش و مشخصات لازم، متهمان را حین تردد با یک دستگاه خودرو در یکی از خیابان‌های شهر شناسایی و دستگیر کردند و با دستگیری این افراد و مراجعه مالباختگان دیگری برای شناسایی آنها به نیروی انتظامی مراجعه کردند و این افراد تاکنون بیش از 700 میلیون تومان از شهروندان کلاهبرداری کردند.
 
* توزیع کنندگان خانوادگی مواد مخدر در بابل دستگیر شدند
معاون اجتماعی پلیس مازندران در ادامه به دستگیری توزیع‌کننده سابقه‌دار مواد مخدر در شهرستان بابل اشاره کرد و بیان داشت: شناسایی و دستگیری فردی به نام محسن 49 ساله از محکومان به زندان که با همکاری همسرش در امر تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت داشت در دستور کاری پلیس قرار گرفت.
این مسئول عنوان کرد: ماموران انتظامی پس از چند روز کار اطلاعاتی و پلیسی متوجه وارد کردن مواد مخدر توسط متهم از استان‌های مرکزی به مازندران شدند.
وی خاطرنشان کرد: ماموران با شناسایی خودرو و هماهنگی با مرجع قضایی موفق شدند متهم را به همراه همسرش حین تردد با خودرو در یکی از خیابان‌های اصلی شهر شناسایی و دستگیر کنند که در بازرسی از خودرو، 11 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف و ضبط کرده و خودرو متهمان توقیف شد.
 
* کشف 480 دستگاه تجهیزات دریافت ماهواره در بهشهر
اسلامی در تشریح اقدامات و عملکرد یک ماه گذشته پلیس در بهشهر خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی این فرماندهی در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مقابله با جرایم موفق شدند با شناسایی عوامل تهیه و توزیع محصولات ضدفرهنگی و استفاده‌کنندگان غیرمجاز از تجهیزات دریافت ماهواره بیش از 480 دستگاه از این تجهیزات را  کشف و ضبط کنند.
وی خاطرنشان کرد: ماموران در راستای مقابله با تهیه و توزیع‌کنندگان مواد مخدر نیز موفق شدند در یک ماه گذشته بیش از 10 کیلوگرم انواع مواد مخدر را کشف و ضبط کنند.
معاون اجتماعی پلیس مازندران تصریح کرد: در راستای مقابله با جرایم ماموران انتظامی شهرستان موفق شدند در طول این مدت 44 سارق از جمله سارقان منزل، مغازه، اماکن، خودرو و موتورسیکلت را شناسایی و دستگیر کنند.
این مسئول در پایان از توقیف چندین دستگاه موتورسیکلت و خودروی متخلف در طول یک ماه گذشته در سطح شهرستان بهشهر خبر داد.
انتهای پیام/ن30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول