اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

با حضور وزیر ورزش و جوانان؛

کلنگ سالن 8 هزار نفری کاله در آمل به زمین می‌خورد

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته اطلاع‌رسانی باشگاه ورزشی کاله مازندران گفت: با حضور وزیر ورزش و جوانان، اوایل آذرماه امسال کلنگ سالن تخصصی 8 هزار نفری کاله مازندران به زمین می‌خورد.

کلنگ سالن 8 هزار نفری کاله در آمل به زمین می‌خورد
نعمت قربانی امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی فارس در آمل اظهار داشت: با هماهنگی‌های انجام شده با آقای عباسی وزیر ورزش و جوانان این مراسم در سوم آذر ماه امسال با حضور دیگر مسئولان استانی و شهرستانی برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه بحث کلنگ زنی سالن تخصصی والیبال که توسط بخش خصوصی اعلام آمادگی شده بود از قبل مطرح شدن وزارت ورزش و جوانان پیگیری می‌شد، عنوان کرد: چند ماه است که منتظر حضور مسئولان ارشد امر ورزش، تربیت بدنی و جوانان در استان مازندران و شهرستان آمل هستیم.
قربانی تصریح کرد: با اعلام بهمن سلیمانی مدیرعامل باشگاه کاله مازندران با موافقت اعضای هیئت مدیره شرکت مورد نظر سالن تخصصی والیبال آمل ساخته می‌شود.
وی ساخت سالن تخصصی والیبال را در مازندران از نیازهای ضروری والیبال استان و شهرستان والیبال خیز آمل دانست و گفت: نقشه این سالن ورزشی تهیه شده و به زودی عملیات ساخت آن در ابتدای محور هراز جنب سد انحرافی هزار سنگر اجرایی خواهد شد.
مسئول کمیته اطلاع رسانی باشگاه ورزشی کاله مازندران با اشاره به اینکه شرکت کاله از لحاظ مالی در ساخت این مجموعه هیچ مشکلی ندارد، خاطرنشان کرد: امیدواریم با حضور وزیر ورزش و جوانان کلنگ این مجموعه هر چه زودتر به زمین زده شود تا در آینده ای نزدیک شاهد افتتاح و بهره‌برداری این سالن 8 هزار نفری باشیم.
قربانی با اشاره به اینکه تیم والیبال کاله مازندران در سومین حضور خود در لیگ برتر والیبال کشور توانست به مقام های ارزشمندی دست پیدا کند، اذعان داشت: این تیم در دو دوره قبلی حضور خود به عنوان تنها نماینده مازندران در لیگ برتر توانست به دو مقام سومی این دوره از رقابت‌ها دست پیدا کند.
وی با اعلام اینکه هم اکنون سه بازیکن نام آشنای تیم ملی والیبال بزرگسالان کشورمان از این تیم مازندرانی هستند، عنوان کرد: حمزه زرینی، علیرضا نادی و فرهاد نظری افشار از ملی پوشان این تیم برای اعزام به مسابقات جام جهانی والیبال 2011 ژاپن هستند.
قربانی ادامه داد: آرش صادقیانی، میرسعید معروف، عبدالرضا علیزاده، میلاد عبادی پور، وحید سیدعباسی و گایدارسکی از دیگر بازیکنان بازیکنان با تجربه و نامی والیبال هستند که فصل جدید لیگ برتر را به خدمت کاله مازندران درآمدند.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول