اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان استانی و محلی؛

کلنگ‌زنی واحد کنترل بر حمل مواد معدنی در انارک انجام شد

خبرگزاری فارس: با حضور مسئولان استانی و محلی واحد کنترل و نظارت بر حمل مواد معدنی در انارک کلنگ‌زنی شد.

کلنگ‌زنی واحد کنترل بر حمل مواد معدنی در انارک انجام شد
به گزارش خبرگزاری فارس از نایین، حسین حسنی صبح امروز در آیین افتتاحیه پروژه‌های عمرانی در شهر انارک در جمع مردم و مسئولان اظهار داشت: امروز شاهد کلنگ‌زنی کارخانه کاشی انارک با ظرفیت تولید سالیانه هشت میلیون مترمربع در شهر انارک هستیم.
وی اضافه کرد: این کارخانه کاشی در زمینی به مساحت 30 هکتار با زیربنای هشت هکتار در غرب انارک راه‌اندازی می‌شود.
نماینده مردم شهرستان‌های نایین و خور و بیابانک تصریح کرد: این کارخانه کاشی با سرمایه ثابت 360 میلیارد ریال با میزان اشتغال حدود 400 نفر در غرب شهر انارک ایجاد می‌شود.
وی افزود: میزان آب مصرفی سالانه این کارخانه در حدود200 هزار مترمکعب و توان برق مصرفی 3هزار و 500 کیلووات است که انتظار داریم با برطرف مشکل آب شهر انارک، تامین آب صنایع این شهر نیز برطرف شود.
حسنی در ادامه در آیین کلنگ زنی واحد نظارت و کنترل بر حمل مواد معدنی در شهر انارک اظهار داشت: این واحد مسئولیت نظارت و کنترل بر حمل تمامی مواد معدنی شرق شهرستان نایین، تمامی شهرستان خور و بیابانک و حتی شرق کشور را به عهده دارد.
وی اضافه کرد: در این واحد قبض باسکول حجم مقدار مواد معدنی حمل شده توسط کشنده‌ها ثبت شده تا برای محاسبه حقوق دولتی سالیانه معادن از آن بهره‌برداری شود.
نماینده مردم شهرستان‌های نایین و خور و بیابانک افزود: این واحد در زمینی به مساحت 500 مترمربع با زیربنای یک‌صد مترمربع با هزینه‌های بالغ بر 500 میلیون ریال ایجاد می‌شود.
وی افزود: با توجه به این که روزانه بیش از 200 کامیون حامل مواد معدنی از این مسیر عبور می‌کنند، انتظار داریم این واحد تا پایان سال 1391 تکمیل و آماده بهره‌برداری شود.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول