اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان استانی؛

مرکز رادیوتراپی بیمارستان ولی‌عصر زنجان کلنگ‌زنی شد

خبرگزاری فارس: مرکز رادیوتراپی low energy مرکز آموزشی حضرت ولی‌عصر (ع) زنجان با حضور مسئولان استان زنجان کلنگ‌زنی شد.

مرکز رادیوتراپی بیمارستان ولی‌عصر زنجان کلنگ‌زنی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، رحیم سروری شامگاه سه‌شنبه در مراسم کلنگ‌زنی مرکز رادیوتراپی low energy مرکز آموزشی حضرت ولی‌عصر (ع) با اشاره به پیگیری شاخص‌های اصل 44 قانون اساسی اظهار داشت: دستاوردهای چهار ساله این بخش با کارهای انجام شده طی 20 سال گذشته برابری می‌کند.
وی با اشاره به اینکه طی چهار سال گذشته 22 مجوز احداث اماکن سلامت در استان زنجان صادر شده است، افزود: این اماکن شامل درمانگاه، رادیولوژی، فیزیوتراپی، مامایی و پرستاری می‌شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با اشاره به صدور مجوز فعالیت شش انجمن خیریه سلامت در استان زنجان گفت: مجمع خیران سلامت نیز در استان زنجان تاسیس شده است.
وی از کلنگ‌زنی مرکز رادیوتراپی hay energy  در ضلع شمالی بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان در روز 29 آبان ماه خبر داد و افزود: مرکز رادیوتراپی کلنگ‌زنی شده با 12 میلیارد تومان و با کمک خیران استان احداث می‌شود.
سروری تصریح کرد: دو بیمارستان 50 و 100 تختخوابی در استان زنجان در آستانه بهره‌برداری قرار گرفته است.
در ادامه مراسم استاندار زنجان با اشاره به مهم بودن رادیوتراپی به عنوان بخشی از درمان بیماران سرطانی افزود: رادیوتراپی نیاز جدی بیماران سرطانی محسوب می‌شود.
محمد رئوفی‌نژاد با تقدیر از اقدام خیران استان زنجان برای وارد شدن در اقداماتی مانند احداث مرکز رادیوتراپی گفت: آنها با این اقدام در واقع به کمک دولت آمده و به مردم خدمت می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه نباید تصور شود که تاسیس رادیوتراپی کار بر زمین مانده‌ای است، افزود: خیران با وارد شدن در احداث مرکز رادیوتراپی یک خلا درمانی را در این بخش پر می‌کنند.
شایان ذکر است، مرکز رادیوتراپی low energy مرکز آموزشی حضرت ولی‌عصر (ع) در 168 متر مربع و با اعتباری به مبلغ 288 میلیون تومان احداث می‌شود، که بر اساس گفته مسئولان طی شش ماه آینده ساختمان مورد نظر به بهره‌برداری می‌رسد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول