اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان:

جشنواره کودک تبلیغی رایگان برای اصفهان است

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: توجه رسانه‌ای که برای جشنواره کودک و نوجوان به شهرمان می‌شود، تبلیغی رایگان برای این شهر است که به راحتی به دست نمی‌آید.

جشنواره کودک تبلیغی رایگان برای اصفهان است
اسفندیار حیدری‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه جشنواره‌های فرهنگی، هنری در همه جای جهان به عنوان یک ظرفیت بالقوه در همه بخش‌ها محسوب می‌شوند، تصریح کرد: با جذب توریستی که برای برگزاری جشنواره در محل برگزاری آن صورت می‌گیرد، رشد صنعت گردشگری را به همراه دارد.
وی با بیان اینکه از اینکه جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان در اصفهان برگزار شد خرسندیم، اظهار داشت: جشنواره فیلم کودک با ظرفیت‌های بالایی که دارد می‌تواند نوید‌بخش روز‌هایی درخشان برای گردشگری استان و پیشرفت آن شود.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان با بیان اینکه در کنار توجه به اصل جشنواره که پخش و رقابت‌ فیلم‌ها است به بخش‌های جنبی نیز باید توجه داشت، گفت: این بخش‌ها در جشنواره‌های بزرگ جهانی، افراد بیشتری را به خود جذب می‌کند؛‌همچنین گاه درآمدی که از آنها کسب می‌شود، بیشتر از بخش‌های اصلی جشنواره محسوب می‌شود.
حیدری‌پور با بیان اینکه تمام هنرمندان و فیلم‌سازان بین‌المللی شرکت‌کننده در جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان در اصفهان، سفیرانی هستند برای نمایش چهره واقعی ایران به جهانیان افزود: توجه رسانه‌ای که برای این جشنواره به شهرمان می‌شود، تبلیغی رایگان برای این شهر است که به راحتی کسب نمی‌شود.
وی با اشاره به اینکه جشنواره فیلم کودک بدون شک علاوه بر ثمراتی که برای سینما‌ها و بهبود و بهسازی وضعیت آنها دارد در یک چرخه، همه دستگاه‌ها و بخش‌های مرتبط با خود را مجبور به بهبود خدمات ارائه دهنده می‌کند، اضافه کرد: البته این موارد متناسب با این جشنواره است و بر همین اساس خدمات گردشگری نیز رشد می‌یابد.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول